Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIce-o-later ervaringen?

Ice-o-later ervaringen?

42 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey, studeren moet je ruim zien he :P
Z
ZuLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik kon na het roken van isolator (of ice-o-later ) heel slecht slapen, 3 uur ofzo. en ik kreeg migraine na meerdere keren. echt, de hoofdpijn drukte helemaal op mijn ogen. het is volgens mij voor mij teveel bewerkt...
nxmznejktvcxcvjxcbb.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja oke maar ik moet er wel ff bij zeggen dat ik ze niet alleen oprook:P

met 3 andere , en dat ik op het laatst best aan het trippen was
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoezo te veel bewerkt? En, heb je het vaker gedaan, of was het 1x?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik moest gister 20 minuten door de keiharde regen fietsen en toen kon ik het niet laten om toch maar te blowen.

ik ging de shop in met de gedachte 'als ze ice-o-later hebben koop ik het , anders niks'

en ja hoor hij was er :P

het effect leek een beetje op spacecake , mn ogen brandde echt mn hoofd uit en ik ben tot 6 uur sochtends wakker geweest en lol gehad.

erg geslaagde hasj dus!!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
inmiddels alweer paar keer ice o later gerookt , mn vrienden Met geld hebben het nu ook ontdekt.

je ogen branden gewoon uit je hoofd en je bent mega stoned af en toe echt trippy dat je evenwicht helemaal lijkt weg te vallen heel vaag :stoned:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja het roelt echt, ik ga morgen ook weer een grammetje halen :grin:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hmmmm nu wil ik het ook proberen :smoke:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#9
mmm, hoe maak je dit zelf met wiettoppen? :P

Zeker weer een heel gedoe? :P

emo, vrijdag een grammetje halen?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Had er een voorgedraaide van bij de Grass Company in Tilburg. Betaalde 4.50 de verwachtingen waren hoog, stelde dus geen reet voor. Zat echt bijna niks in, ik zal hem eens een keer los halen en kijken wat t is. Klinkt wel intressant.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacekonijn zei:
voorgedraaide moeje ook ni hale:wink:

van 1 gram kon ik 5 joints draaien.

en die joints waren echt sterk!!

niet eens duur dus
Klik om te vergroten...

5 maar? Ik wel een stuk meer :smoke:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik space ook altijd hard weg van die ice-o-lat0r :).
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ging zeg maar omhoog en tegelijkertijd de bank ik naar beneden
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
chilllllll :grin:

Net als Jack Herer bij de bunker! :grin: Hij is weer terug! Dit is echt de beste wiet die er te krijgen is :hearteyes:

Hoorde dat Ice-o-lator niet in apeldoorn te krijgen is :confused:

In welke steden kan je het wel krijgen?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
mmm, ok... emo, when?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
gewoon alle shops in apeldoorn proberen vast wel 1 die het heeft

in arnhem sowieso
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
ice-o-lator is wel ok, je wordt er wel flink stoned van, maar de smaak valt altijd zo tegen vind ik, dan rook k liever twee dikke wietjoints na elkaar, en dat k dan zeker net zo stoned ben. Toevallig heb k het ook een aantal keren zelf gemaakt. Het werkt als volgt: Je hebt speciale zakken nodig, wij hadden er twee, 1 met een heel fijn filter en 1 met een iets minder fijn filter. De zak met het minder fijne filter onderin doe je in de andere zak, dan kijl je er een teringberg wiet in... met een teringberg ICEblokjes, en dan maar mixen, jawel, met een keukenmixer, of iets dergelijks, blijven mixen en na een uur ofzo, als het ijs gesmolten is, en je trekt de wiet enzo uit de zak.... blijft er heel mooi grijs/zwart poeder over, dat je poeder kan laten of samen kan drukken als n stukje hasj.... maarja, tis ten eerste vind ik persoonlijk zonde van die berg wiet..... dat rook k liever gewoon op, heb je ook meer rendement van. Maar wat bijvoorbeeld wel een goede manier is, is om je knipafval, (blaadjes en dergelijken als je zelf/of n vriend, die shit zelf groeit. Je wil niet weten hoeveel thc er weg wordt gekeild met knipafval..... zonde
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
mmm, thanks voor de uitleg :)
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Misschien een domme vraag maar, ze hebben bij ons in de shop wel Ice Hasj, voor iets meer dan 25 euro, is deze hetzelfde? :)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Volgens mij niet, ik durf het niet te zeggen.

Ik heb gister ice o later aangeschaft, vind het wel oke, het is hele fijne hasj, heel goed gekruumd zeg maar.

Had alleen peuk en vond dat wat minder, vandaag is met shag proberen. 'k Rook normaal ook met shag en poeder en peuk vond ik geen geweldige combo. Werd er wel goed vaag van.

0,7 gr voor 10 euro Power Plant Ice-O-Later :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."