Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIce-o-later ervaringen?

Ice-o-later ervaringen?

42 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
chilllllll :grin:

Net als Jack Herer bij de bunker! :grin: Hij is weer terug! Dit is echt de beste wiet die er te krijgen is :hearteyes:

Hoorde dat Ice-o-lator niet in apeldoorn te krijgen is :confused:

In welke steden kan je het wel krijgen?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
mmm, ok... emo, when?
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
gewoon alle shops in apeldoorn proberen vast wel 1 die het heeft

in arnhem sowieso
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
ice-o-lator is wel ok, je wordt er wel flink stoned van, maar de smaak valt altijd zo tegen vind ik, dan rook k liever twee dikke wietjoints na elkaar, en dat k dan zeker net zo stoned ben. Toevallig heb k het ook een aantal keren zelf gemaakt. Het werkt als volgt: Je hebt speciale zakken nodig, wij hadden er twee, 1 met een heel fijn filter en 1 met een iets minder fijn filter. De zak met het minder fijne filter onderin doe je in de andere zak, dan kijl je er een teringberg wiet in... met een teringberg ICEblokjes, en dan maar mixen, jawel, met een keukenmixer, of iets dergelijks, blijven mixen en na een uur ofzo, als het ijs gesmolten is, en je trekt de wiet enzo uit de zak.... blijft er heel mooi grijs/zwart poeder over, dat je poeder kan laten of samen kan drukken als n stukje hasj.... maarja, tis ten eerste vind ik persoonlijk zonde van die berg wiet..... dat rook k liever gewoon op, heb je ook meer rendement van. Maar wat bijvoorbeeld wel een goede manier is, is om je knipafval, (blaadjes en dergelijken als je zelf/of n vriend, die shit zelf groeit. Je wil niet weten hoeveel thc er weg wordt gekeild met knipafval..... zonde
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
mmm, thanks voor de uitleg :)
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Misschien een domme vraag maar, ze hebben bij ons in de shop wel Ice Hasj, voor iets meer dan 25 euro, is deze hetzelfde? :)
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Volgens mij niet, ik durf het niet te zeggen.

Ik heb gister ice o later aangeschaft, vind het wel oke, het is hele fijne hasj, heel goed gekruumd zeg maar.

Had alleen peuk en vond dat wat minder, vandaag is met shag proberen. 'k Rook normaal ook met shag en poeder en peuk vond ik geen geweldige combo. Werd er wel goed vaag van.

0,7 gr voor 10 euro Power Plant Ice-O-Later :stoned:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hier hebben ze amnesia ice-o-later :hearteyes: kost wel 35E/gram :openmouth: :openmouth: maar is als super zeldzaam gelegenheid wietje goed geschikt.. kan van 1 gram, in de bong dan ook wel een keer of 10 echt super goed stoned worden.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier hebben ze amnesia ice-o-later
Klik om te vergroten...

Waar is hier? :)

Ben er wel benieuwd naar
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hier mensen die wat ervaring hebben met ice-o-later? Ik heb het zelf 1x mogen samplen en was er echt van overdonderd, kreeg er helemaal rillingen van en heb de hele avond staan dansen met een didgeridoo in mn handen.

Als het nou niet zo duur was zou ik het vaker kopen, misschien binnenkort weer eens.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is hasj, gemaakt met een koud water extractie. En ik raad je aan er echt weinig in te doen, wat een spul is het :). Kost overigens wel 15 - 25 euro per gram.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
voorgedraaide moeje ook ni hale:wink:

van 1 gram kon ik 5 joints draaien.

en die joints waren echt sterk!!

niet eens duur dus
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vind het een supergeluid, 't geluid van zo'n ding. Ik kan er zelf niks van doch :cry: :P
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is het zo goed dan? Hmm, ik zal het eens halen..Weet iemand een coffeeshop in Groningen die dit verkoopt? ik ben het zelf namelijk nog nooit tegengekomen...
Dansen met een digeridoo in je handen :P...klinkt goed :grin:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja aantal keren gerookt.

1 keer het idee gehad dat ik echt boven mezelf zweefde

en een keer in amsterdam gerookt waar ik ook maar wat door de stad heen zweefde echt supergoede hasj.

jammer dat het zo duur is maar in vergelijking met het effect is het het zeker wel waard hoor!
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vooral op paddo's is zo'n ding echt heel gaaf :). Maar we gaan offtopic!
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re:

Deranged zei:
Had er een voorgedraaide van bij de Grass Company in Tilburg. Betaalde 4.50 de verwachtingen waren hoog, stelde dus geen reet voor. Zat echt bijna niks in, ik zal hem eens een keer los halen en kijken wat t is. Klinkt wel intressant.
Klik om te vergroten...
Ik heb daar ooit een een latje ice-o-later gekocht, Ik geloof 15 per gram. Ik merkte praktisch geen verschil tussen ice en gewone hasj.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#18
Welke shop in Rotterdam verkoopt dit?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ice-o-later ja daar heb ik hele fijne ervaringen mee,
zoals al gezegd uit een gram draai je er 5 knock-out joints van.
'k Kocht het voor 25 euro bij volgens mij abraxas maar kan ook heel goed ergens anders zijn geweest, in ieder geval in de buurt van de abraxas.
Plakkerig en zwart, 't ziet er even sterk uit als het is :grin:
En omgerekend heb je dan voor 5 eu een zeer sterke joint, met een wietje van 7 euro per gram draai ik ook voor 5 euro een even sterke joint.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
SmokeMe zei:
Hier hebben ze amnesia ice-o-later
Klik om te vergroten...

Waar is hier? :)

Ben er wel benieuwd naar
Klik om te vergroten...

Goes ( Zeeland)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."