#1
Bwa, soms als ik al redelijk wat alcohol binnen heb dan voel ik de wiet wat minder.
Maar op andere dagen is dit net omgekeerd, hangt er een beetje vanaf.
Maar op andere dagen is dit net omgekeerd, hangt er een beetje vanaf.
Wat een puber.PepTalk zei:Hij houd van dik, los en blijkbaar van crappy tabak.
KoxBox zei:Wat een puber.PepTalk zei:Hij houd van dik, los en blijkbaar van crappy tabak.
PepTalk zei:En ik weet niet of je weleens een voorgedraaide bij de Aarde in Goes hebt gehaald? Die zijn nog best goed te doen.
Maar eigen creaties zijn altijd beter!

en van de zon genieten. 
Petey zei:Als het dan doordeweeks is, is het als ik opsta en er staat een lekker zonnetje dan ga ik lekker buiten zitten in me 1tje en gewoon ff chillen met eenen van de zon genieten.
KoxBox zei:Ik ben nog altijd knetter stoned van een halve joint (wel gekke wiet). Maar ik blow alleen in het weekend dusja. Moet je eens in het zonnetje blowen, dan ben je pas stoned.

Daar doelde ik op.psychedelicchick zei:ik kan redelijk wat hebben qua alcohol maar soms kan ik echt nix hebben en dat heb ik ook met wiet :P soms valt het gewoon klote
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."