#1
Misschien komt het ook omdat je in de zon ligt en er goed de tijd voor neemt.
Probeer eens wat snoepjes of in ieder geval wat suiker.
Probeer eens wat snoepjes of in ieder geval wat suiker.
en van de zon genieten. 
Petey zei:Als het dan doordeweeks is, is het als ik opsta en er staat een lekker zonnetje dan ga ik lekker buiten zitten in me 1tje en gewoon ff chillen met eenen van de zon genieten.
KoxBox zei:Ik ben nog altijd knetter stoned van een halve joint (wel gekke wiet). Maar ik blow alleen in het weekend dusja. Moet je eens in het zonnetje blowen, dan ben je pas stoned.

Daar doelde ik op.psychedelicchick zei:ik kan redelijk wat hebben qua alcohol maar soms kan ik echt nix hebben en dat heb ik ook met wiet :P soms valt het gewoon klote
Die kan je kopen in coffeeshops.weyoun22 zei:Voorgedraaide joints![]()
![]()
KoxBox zei:Die kan je kopen in coffeeshops.weyoun22 zei:Voorgedraaide joints![]()
![]()
weyoun22 zei:KoxBox zei:Die kan je kopen in coffeeshops.weyoun22 zei:Voorgedraaide joints![]()
![]()
Ja, maar ik bedoel dat het een misdaad tegen de mensheid is om voorgedraaide joints van de coffeeshop te roken :P
heb dezelfde mentaliteit en het werkt bestKoxBox zei:Ik ben nog altijd knetter stoned van een halve joint (wel gekke wiet). Maar ik blow alleen in het weekend dusja. Moet je eens in het zonnetje blowen, dan ben je pas stoned.
weyoun22 zei:KoxBox zei:Die kan je kopen in coffeeshops.weyoun22 zei:Voorgedraaide joints![]()
![]()
Ja, maar ik bedoel dat het een misdaad tegen de mensheid is om voorgedraaide joints van de coffeeshop te roken :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."