Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZo stoned mogelijk?

Zo stoned mogelijk?

29 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
T
ToadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gravity Bong maken :wink: enjoy :grin:
b
boesjwoelieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Draai in plaats van een joint twee lichte, dan lijkt het in elk geval meer :wink:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toad zei:
Gravity Bong maken :wink: enjoy :grin:
Klik om te vergroten...
Dat zei ik toch al...
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Irezz zei:
Die thc vormt na 2 voordeelpacks mix wel een (erg) dikke laag. Kut is dat thc zo aan je vingers kleeft, altijd heel gedoe om het in het vloeitje te krijgen.
Klik om te vergroten...

Tipje, klein beetje vouwen en je schept de thc er zo uit, werkt een stuk lekkerder als met de vingers. :wink:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
je kan het toch ook vanuit je grinder in je tabakbedje tikken?
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#6
boesjwoelie zei:
Draai in plaats van een joint twee lichte, dan lijkt het in elk geval meer :wink:
Klik om te vergroten...
:rock: placebo-effect ftw!
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Werkt ook wel ja :P

Ohja, en om lekker veel te voelen van een joint kan je ook Hasjolie gebruiken... Laatst een keer geprobeerd en dat was dus echt heeeerlijk :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
OnderDeEik zei:
Werkt ook wel ja :P

Ohja, en om lekker veel te voelen van een joint kan je ook Hasjolie gebruiken... Laatst een keer geprobeerd en dat was dus echt heeeerlijk :hearteyes:
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#9
de helft snuiven, andere helft in je reet :hearteyes:

nee kdenk als je van 1 joint al niet meer stoned wordt, dat je beter stopt met blowen.. ik had vroeger na 1 joint direct al het gevoel dat ik nog wil, beetje fout en nu al meer als 3 maand niet meer geblowed en als ik er nu op terug kijk toch blij dat het niet meer in mijn leven voortkomt
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jeller zei:
de helft snuiven, andere helft in je reet :hearteyes:

nee kdenk als je van 1 joint al niet meer stoned wordt, dat je beter stopt met blowen.. ik had vroeger na 1 joint direct al het gevoel dat ik nog wil, beetje fout en nu al meer als 3 maand niet meer geblowed en als ik er nu op terug kijk toch blij dat het niet meer in mijn leven voortkomt
Klik om te vergroten...

Is totaal afhankelijk van hoeveel er in die ene joint zit.

Van 0,1 gram wiet in mn jointje word ik niet stoned, iemand die bijna nooit blowt ook niet.
van 0,3 gram word ik niet stoned, die andere persoon wel.
van 0,5 gram in mn joint word ik wel stoned, die andere persoon knetter.
van 1 gram in mn joint word ik knetter, die andere knocky.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."