#1
Ik heb het coffeshop forum even door zitten lezen maar kon deze vraag niet vinden dus stel ik hem zelf maar:
Je hebt nog genoeg wiet/hasj voor 1 joint maar je wil hier zoveel mogelijk uit halen kwa gevoel. Wat is de beste manier om dit te doen?
Alvast bedankt, gr

Je hebt nog genoeg wiet/hasj voor 1 joint maar je wil hier zoveel mogelijk uit halen kwa gevoel. Wat is de beste manier om dit te doen?
Alvast bedankt, gr


mmm