Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJoint brandt in.

Joint brandt in.

25 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ook als er een soort v bij het gedeelte zit waar je hem moet lighten. Dat je vloeitjes een beetje in een v vorm uit elkaar zijn.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
De hasj in je voorgedraaide is naar 1 kant gezakt, daar brand het dus erg langzaam.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een hasj joint mag je niet teveel aantikken , want dan baant de hasj zich naar de filter.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oja , wat je wel kan doen , is aan de kant dat dus korter is , een heeel klein beetje speeksel doen (klinkt vies , maar dat is 't niet) daardoor gaat de lange kant sneller gelijk zijn aan de korte.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
endor zei:
Oja , wat je wel kan doen , is aan de kant dat dus korter is , een heeel klein beetje speeksel doen (klinkt vies , maar dat is 't niet) daardoor gaat de lange kant sneller gelijk zijn aan de korte.
Klik om te vergroten...
Haha, de stoner trucjes. Maar het werkt inderdaad zeer goed! :grin:
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgende keer zelf draaien.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
endor zei:
Oja , wat je wel kan doen , is aan de kant dat dus korter is , een heeel klein beetje speeksel doen (klinkt vies , maar dat is 't niet) daardoor gaat de lange kant sneller gelijk zijn aan de korte.
Klik om te vergroten...
Haha, de stoner trucjes. Maar het werkt inderdaad zeer goed! :grin:
Klik om te vergroten...

Inderdaad, meest effectieve manier om 'm weer helemaal recht te laten branden.
r
raadvikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oke, bedankt allemaal, ik vroeg me eigenlijk meer af of het nou aan de manier van roken lag, dat ik dus iets fout deed, of dat het 'hoort' komt het dus ook doordat het een hasj joint was? dat hij sneller in brand? want bij wietjoints heb ik daar nooit echt last van?

thx.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het kan ook zijn dat je je joint slecht opsteekt.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
endor zei:
Het kan ook zijn dat je je joint slecht opsteekt.
Klik om te vergroten...

Dan zou dit zich weer herstellen wanneer je hem wat bijbrand.
Aangezien hij zegt dit meerdere malen geprobeert te hebben, kan het in zijn geval niet.

En iedereen probeert toch bij een inbrander eerst opnieuw aan te steken?
Dus een hele joint scheef oproken omdat dat het eerste vlammetje niet goed was, naah..
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Voorgedraaiden worden gemaakt door eerst een peuk op t vloetje te gooien en daarna de hasj, vaak zit de hasj dan aan 1 kant.

Sowieso waarom voorgedraaiden? Zelf draaien: :hearteyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vigilante zei:
Voorgedraaiden worden gemaakt door eerst een peuk op t vloetje te gooien en daarna de hasj, vaak zit de hasj dan aan 1 kant.

Sowieso waarom voorgedraaiden? Zelf draaien: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Wanneer je eerst de hasj doet en daarna de peuk toch ook?
Bovendien worden voorgedraaide bij iedere shop anders gemaakt.

Meestal zijn het gewoon gevulde cone's.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewoon flink doorhijsen en wanneer het te gek wordt aan een kant weg fikken, of beter opletten. Heb laatste tijd eigenlijk nooit meer inbranders.
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#14
lighten helpt meestal wel
en als t goede wiet is (of gebruikte je hasj? maakt niet uit..) maak je je er ook geen zorgen om :rock:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#15
PepTalk zei:
Vigilante zei:
Voorgedraaiden worden gemaakt door eerst een peuk op t vloetje te gooien en daarna de hasj, vaak zit de hasj dan aan 1 kant.

Sowieso waarom voorgedraaiden? Zelf draaien: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Wanneer je eerst de hasj doet en daarna de peuk toch ook?
Bovendien worden voorgedraaide bij iedere shop anders gemaakt.

Meestal zijn het gewoon gevulde cone's.
Klik om te vergroten...

Bij elke shop waar ik het heb gezien worden de wietjoints idd gemaakt met cone, maar hasj en tabak mixt niet zo lekker he. Zou best kunnen dat dat elders wel wordt gedaan maar mijn ervaring is dat er zoveel mogelijk tijdwinst wordt geboekt op voorgedraaide ipv kwaliteit te behalen.
b
boesjwoelieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je buiten zit wil het nog wel eens helpen om hem gewoon af en toe andersom vast te pakken, omdat hij scheef brand door de wind...

Oja , wat je wel kan doen , is aan de kant dat dus korter is , een heeel klein beetje speeksel doen (klinkt vies , maar dat is 't niet) daardoor gaat de lange kant sneller gelijk zijn aan de korte.
Klik om te vergroten...

Bedankt, die kende ik ook nog niet :) geniaal :grin:

BTW dit is mn eerste post, dus hallo iedereen :wave:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#17
LADd zei:
lighten helpt meestal wel
en als t goede wiet is (of gebruikte je hasj? maakt niet uit..) maak je je er ook geen zorgen om :rock:
Klik om te vergroten...

Je geen zorgen maken om het scheefbranden? Rook jij dan graag een verneukte joint? :d Als mijne een beetje scheef zit rol ik hem gewoon opnieuw :grin:
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#18
Irezz zei:
LADd zei:
lighten helpt meestal wel
en als t goede wiet is (of gebruikte je hasj? maakt niet uit..) maak je je er ook geen zorgen om :rock:
Klik om te vergroten...

Je geen zorgen maken om het scheefbranden? Rook jij dan graag een verneukte joint? :d Als mijne een beetje scheef zit rol ik hem gewoon opnieuw :grin:
Klik om te vergroten...

correctie: je wel zorgen erover maken,,
maar stoned genoeg zijn om je er zeeer makkelijk overheen te zetten :stoned:

:wave:
d
dizaLid
01-01-2024, 00:00
#19
gewoon de kant waar hij niet snel brandt een beetje laten vlammen dat werkt wel :tongueout:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#20
diza zei:
gewoon de kant waar hij niet snel brandt een beetje laten vlammen dat werkt wel :tongueout:
Klik om te vergroten...

Niet als je het fout doet. :wink:
Voor je het weet word die kant zwart en brand het helemaal niet meer mee.
Ik zeg 't , de speekseltruck is de beste !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."