#1
Omdat er hier precies zoveel misverstanden over cannabis op dit forum staan (zelfs de 'ervaren' posters zeggen dikwijls dingen die compleet nergens op slaan), wil ik eens weten wat volgens jullie de nadelen zijn van cannabis te roken (het gaat alleen over roken, over eten en vaporizen is gewoon niets slechts te zeggen).
Ik zal al beginnen, het enige bij mijn weten:
- Meer teer dan tabakrook.
Direct al een tegenargument hierop:
- Je krijgt inderdaad meer teer binnen, maar je zal er geen kanker van krijgen. THC dood alle gemuteerde of oude cellen. Dit is de kant van de zaak die er vaak niet bij wordt verteld. Je zult er alleen bij heel hevig gebruik ademshalingsproblemen van krijgen, zoals rokers.
Nu aan jullie om nog iets te vinden.
Ohja, kom hier niet zeggen "Nog iemand die zijn druggebruik probeert goed te praten." Sorry, maar dan lach ik u vierkant uit, ga jij zeggen dat wetenschappelijke FEITEN onzin zijn? Hou dan gewoon je mond toe, en laat het aan de mensen die deftig kunnen posten, met een redelijke inhoud.
Ik zal al beginnen, het enige bij mijn weten:
- Meer teer dan tabakrook.
Direct al een tegenargument hierop:
- Je krijgt inderdaad meer teer binnen, maar je zal er geen kanker van krijgen. THC dood alle gemuteerde of oude cellen. Dit is de kant van de zaak die er vaak niet bij wordt verteld. Je zult er alleen bij heel hevig gebruik ademshalingsproblemen van krijgen, zoals rokers.
Nu aan jullie om nog iets te vinden.
Ohja, kom hier niet zeggen "Nog iemand die zijn druggebruik probeert goed te praten." Sorry, maar dan lach ik u vierkant uit, ga jij zeggen dat wetenschappelijke FEITEN onzin zijn? Hou dan gewoon je mond toe, en laat het aan de mensen die deftig kunnen posten, met een redelijke inhoud.