#1
Te stoned om te bedenken dat er buiten zoiets als wind is zeker.

Rosééé zei:hallo,
als ik in de achtertuin ga blowen denk je dat iemand het dan s'ochtends nog ruikt?
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!Oom Klaas zei:Te stoned om te bedenken dat er buiten zoiets als wind is zeker.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."