Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe lang blijft de geur hangen?

hoe lang blijft de geur hangen?

11 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Te stoned om te bedenken dat er buiten zoiets als wind is zeker.
R
RoséééLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo,
als ik in de achtertuin ga blowen denk je dat iemand het dan s'ochtends nog ruikt?

ik had nog een vraagje, ik ga met 2 mensen blowen die het voor de eerste keer doen. maar ik weet niet zeker of ze er tegen kunnen,
is het beter als ik dan gewoon '' nuchter '' blijf ?


alvast bedankt.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zodra je de joint uitmaakt ruikt niemand het meer. Het is niets voor niets buiten........
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi

Beter geventileerd dan buiten kan niet, lijkt me sterk dat de geur blijft hangen.

Ik denk dat je best wel mee kan blowen, is ook wel zo leuk voor de 2 "maagden". Zorg alleen dat je niet zó stoned wordt dat je ze niet meer kunt helpen mocht er iets mis gaan. Hou het dus gewoon bij een paar hijsjes, als je al een tijdje blowt ben je toch veel sneller stoned als hun.

Veel plezier!

:stoned:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahaha godverdomme dit is wel het toppunt van paranoia :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rosééé zei:
hallo,
als ik in de achtertuin ga blowen denk je dat iemand het dan s'ochtends nog ruikt?
Klik om te vergroten...

Hahahahaaaa, dit kan je toch niet menen? :tearsofjoy:
Hoort dit niet in "geniale quotes uit je eigen drugs momenten thuis"?
H
HotseflotsLid
01-01-2024, 00:00
#7
WTF hoe dom kun je zijn... :rolleyes:
De geur blijft buiten ongeveer 10 seconden hangen, daar heb je je antwoord :P
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#8
whahahahahaha.....wtf,hahahahaha :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ligt eraan hoe vaak je 't ruikt. hoe vaker je smoked hoe minder(snel) je het ruikt, en hoe sneller de geur weg trekt. Houd er wel rekening mee dat niet iedereen dezelfde gewenning zal hebben. xP
m
mercury.31Lid
01-01-2024, 00:00
#10
je zal buiten niks ruiken, misschien iets waar je wel stil bij kan staan:
ik heb een paar keer buiten in de achtertuin een joint gerookt, en de rook werd door de wind naar binnen geblazen. Na een paar keer zon jointbreak in de achtertuin begon ik bij men ouders op de kamer toch wat te ruiken, maar verder dan dat lijkt het me geen enkel probleem om buiten te smoken.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vergeet je de achterdeur niet dicht te doen :wink:
T
ToadLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
Te stoned om te bedenken dat er buiten zoiets als wind is zeker.
Klik om te vergroten...
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! :grin: :grin: :grin: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."