Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWord niet meer stoned!

Word niet meer stoned!

36 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
Na elke blow.

Zelfs de Santa Maria van de sjamaan maakt me ongelukkig en aan het kotsen.
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me echt klote.

Maarja iedereen heeft wel iets waar hij/zij slecht tege ken.
Bij mij is dat drank daarom drink ik ook al ander half jaar niet.
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Probeer eens te blowen waar je je moet gedragen en het niet handig is om stoned te zijn. Grote kans dat je je toch stoned voelt. :wink:

Stom advies I know..

Maar bij mij is het zo dat ik soms ook niet stoned genoeg word. Op m'n kamer heb ik alles binnen handbereik, voel ik me veilig en ben ik dus erg op m'n gemak en voel ik mijn stonedheid anders/minder dan dat ik met hetzelfde gevoel op een familiefeestje ben.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pizza Haze zei:
Probeer eens te blowen waar je je moet gedragen en het niet handig is om stoned te zijn. Grote kans dat je je toch stoned voelt. :wink:

Stom advies I know..

Maar bij mij is het zo dat ik soms ook niet stoned genoeg word. Op m'n kamer heb ik alles binnen handbereik, voel ik me veilig en ben ik dus erg op m'n gemak en voel ik mijn stonedheid anders/minder dan dat ik met hetzelfde gevoel op een familiefeestje ben.
Klik om te vergroten...

Tja, ben je weer eens lekker stoned. Kun je niet lekker chillen en er van genieten.

Iets in die trant want imo iets beter is: Met vrienden gewoon zo knetter veel blowen en dan ineens in een donkere ruimte gaan liggen. Geen licht, geen geluid.
T
ToadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een 'T-break'(Tolerance-Break) nemen. 1-2maanden niet blowen. :) Geloof me het werkt :wink:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Maar de wiet die ik heb is wel belachelijk sterk.
Klik om te vergroten...

En ik die niet meer stoned wordt.
Je maakt me erg nieuwschierig, ik dacht dat ik zowat elk wietje in Gent en omstreken gerookt had
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
NorthernLightBE zei:
KoxBox zei:
Maar de wiet die ik heb is wel belachelijk sterk.
Klik om te vergroten...

En ik die niet meer stoned wordt.
Je maakt me erg nieuwschierig, ik dacht dat ik zowat elk wietje in Gent en omstreken gerookt had
Klik om te vergroten...
Het leuke is dat het niet van Gent en omstreken komt. :grin:

Amnesia is er kattenpis tegen. Ik bedoel dan qua stonedheid, ik vind het eigenlijk een beetje té.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#7
langeman zei:
Winehouse zei:
Als je niet meer stoned word dan blow je gewoonweg te veel en te vaak
Klik om te vergroten...

Vooral dit.

Chris Pontius zei:
jonko91 zei:
Heb dit ook gehad mijn oplossing hiervoor is eerst wat alcohol te drinken en dan jonko te roken en toen werd ik best stoned en sliep ik nog beter dan jonko alleen.

Maarja best irri dat je eerst moet drinken maar dat kies je zelf

ciao
Klik om te vergroten...

... en verslaafd raken aan 2 middelen ipv 1; goed idee!
Klik om te vergroten...

En ook dit. Wat een belachelijk advies om te geven.
Wat komt trouwens daarna, als je alcoholtolerantie is opgebouwd? want die gaat natuurlijk komen....
Klik om te vergroten...

dan ga je speedballen natuurlijk :grin:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Speedball
x
x. Patriess;;Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Halloo allemaal!!
Nou ik ben 18 jaar, blow al echt een tijdje, vanaf mijn 13é blowde ik af en toe, maar sinds 1,5 jaar geleden echt fulltime iedere dag.. dus ook als ik alleen ben en voor het slapen gaan zodat ik lekker kan slapen..
Nu heb ik dus dat ik niet meer stoned word, of er gewoon aan gewend ben..
Maar ik snap het niet want mijn ex die werd altijd knetter stoned en die blowe veel langer iedere dag al :confused:
Iedereen wordt eigenlijk altijd wel stoned maar ik zit er altijd gewoon helemaal normaal bij..
Nu is mijn vraag aan jullie dus hoe dat kan en wat kan ik er aan doen?
Ik blow nu minder.. maar dat heeft geen effect.. soms blow ik een paar dagen niet maar dat heeft ook geen effect!!
Wat zijn jullie tips? en misschien nog mensen met ervaring?
xx Patriess
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tolerantie van wiet kan echt lang blijven hangen als je al jaren aan een stuk blowed. Gewoon een paar weken/maandje/langer stoppen en af en toe blowen.

Want die tolerantie is er zoweer als je dagelijks blowed.

Beetje logisch dat je niet meer stoned wordt. Heb er ook al wel last van gehad maar dan stop ik weer een tijdje en blow ik wat minder.
j
jonko91Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb dit ook gehad mijn oplossing hiervoor is eerst wat alcohol te drinken en dan jonko te roken en toen werd ik best stoned en sliep ik nog beter dan jonko alleen.

Maarja best irri dat je eerst moet drinken maar dat kies je zelf

ciao
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
jonko91 zei:
Heb dit ook gehad mijn oplossing hiervoor is eerst wat alcohol te drinken en dan jonko te roken en toen werd ik best stoned en sliep ik nog beter dan jonko alleen.

Maarja best irri dat je eerst moet drinken maar dat kies je zelf

ciao
Klik om te vergroten...

... en verslaafd raken aan 2 middelen ipv 1; goed idee!
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#12
Chris Pontius zei:
jonko91 zei:
Heb dit ook gehad mijn oplossing hiervoor is eerst wat alcohol te drinken en dan jonko te roken en toen werd ik best stoned en sliep ik nog beter dan jonko alleen.

Maarja best irri dat je eerst moet drinken maar dat kies je zelf

ciao
Klik om te vergroten...

... en verslaafd raken aan 2 middelen ipv 1; goed idee!
Klik om te vergroten...

True, maar het blijft wel een leuke combinatie :)

Niet dat ik veel drink maar als ik drink moet er zeker wiet bij zijn, anders vind ik het eigenlijk maar niks. Wiet is mijn coke :tearsofjoy:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Gewoon doordeweeks stoppen met smoken. Ik merk dat als ik het in het weekend alleen doe, het stukken harder aankomt. Ik heb ook sinds mijn 18e (ong 1,5 jaar) elke dag gesmoked, gemiddeld 1,5 gram per dag.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Damien0124 zei:
Gewoon doordeweeks stoppen met smoken. Ik merk dat als ik het in het weekend alleen doe, het stukken harder aankomt. Ik heb ook sinds mijn 18e (ong 1,5 jaar) elke dag gesmoked, gemiddeld 1,5 gram per dag.
Klik om te vergroten...

Same here, ik rook alleen in het weekend. Het is veel leuker om van een halve joint knetter te zijn, dan heb je er tenminste iets aan..
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind het tog vaag dat ik hier nooit last van heb gehad...
ik ben altijd gewoon stoned geworden.

En word dat gelukkig ook altijd. :sunglasses:
x
x. Patriess;;Lid
01-01-2024, 00:00
#16
KoxBox zei:
Damien0124 zei:
Gewoon doordeweeks stoppen met smoken. Ik merk dat als ik het in het weekend alleen doe, het stukken harder aankomt. Ik heb ook sinds mijn 18e (ong 1,5 jaar) elke dag gesmoked, gemiddeld 1,5 gram per dag.
Klik om te vergroten...

Same here, ik rook alleen in het weekend. Het is veel leuker om van een halve joint knetter te zijn, dan heb je er tenminste iets aan..
Klik om te vergroten...

Jaa precies! ik ben liever knetter van een halve joint als dat ik er 3 moet roken en er alleen maar hoofdpijn van ga krijgen omdat ik er 3 zo dicht achter elkaar rook haha
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Stoppen. Of meer blowen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."