Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAankoop Bong

Aankoop Bong

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dus omdat je gevoeliger bent geworden voor wiet wil je een bong?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kijk anders eens op Azarius.
t
twenty4sevenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Halo, ik blow nu al zeker en jaar en het is veranderd van wekelijks blowen naar dagelijkst (Tot mijn spijt). Ik merk onwijs dat ik meer tolerantie heb gekregen en niet alleen daarom maar ook uit nieuwschierigheid wil ik een bong kopen. Niet een te grote/te dure want als 15 jarige die bij de digros werkt heb ik niet een te groot budget. Ik ben wat wezen googelen en ik heb een aantal dingen gevonden. Maar ik kom er gewoon niet uit. Wat kunnen jullie mij aanraden? (dit verhaal was net 2 x zo groot maar ik klikte per ongeluk me browser weg-.-)mzzel
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Over een bong ga ik even niks zeggen, maar wilde dit even kwijt:
Stop met dagelijks blowen, anders werk je op je 60ste nog bij de digros. Zonde.

veel succes verder met een bong zoeken die je slechts 2 keer per maand gaat gebruiken ^^
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
pawelonius zei:
Over een bong ga ik even niks zeggen, maar wilde dit even kwijt:
Stop met dagelijks blowen, anders werk je op je 60ste nog bij de digros. Zonde.

veel succes verder met een bong zoeken die je slechts 2 keer per maand gaat gebruiken ^^
Klik om te vergroten...
Pff, wat een bullshit. Dat is zo persoonlijk. Mijn vader blowt nog dagelijks en hij verdient een klein fortuin, ik bedoel maar... Wel door hard te werken maar toch.
t
twenty4sevenLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik blow elke dag maar ik zou niet vaker als 2 x per maand een bong kunnen gebruiken? Dat volg ik even niet..
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
pawelonius zei:
Over een bong ga ik even niks zeggen, maar wilde dit even kwijt:
Stop met dagelijks blowen, anders werk je op je 60ste nog bij de digros. Zonde.

veel succes verder met een bong zoeken die je slechts 2 keer per maand gaat gebruiken ^^
Klik om te vergroten...

Wat een onzin... Ik zou kunnen uitleggen waarom maar ik heb zoveel argumenten dat ik gewoon verbannen zou worden vanwege spam als ik erover begon.

En @ twenty4seven
Ga is langs bij de smartshop, die hebben meestal wel een aantal bongs staan in verschillende prijsklasse. Smartshops kon je in zowat elke stad wel vinden, gewoon even googlen, bijvoorbeeld: smartshop amsterdam.

Veel succes!
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ga alleen niet naar de Sjamaan in Arnhem, daar kom je niet binnen, omdat je daar 16 moet zijn.
t
twenty4sevenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Dus omdat je gevoeliger bent geworden voor wiet wil je een bong?
Klik om te vergroten...
whaha sorry ik bedoelde dat ik meer tolerantie heb gekrege was effe de weg kwijt XD
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hehe okee, en heb je al wat gevonden?
Anders heb ik nog wel een site/winkel waar een maat van me eentje heeft gekocht (glas) en dat ding is echt super fijn :grin:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
die bongs waar ijsblokjes in passen zo met die lange hals zijn ook wel leuk dan komt het minder hard binne omdat de rook gekoeld word en krijg je dus meer binnen :stoned:
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
Hehe okee, en heb je al wat gevonden?
Anders heb ik nog wel een site/winkel waar een maat van me eentje heeft gekocht (glas) en dat ding is echt super fijn :grin:
Klik om te vergroten...
Link? :grin:
t
twenty4sevenLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb op azarius een kleintje van 17cm besteld was maar 7 euro dus, leuk prijsje om het eens uit te proberen en als het me bevalt koop ik een grotere. :) als ik heb morgen binne heb( ik weetniet of tnt bezorgd op zaterdag anders maandag) dan zal ik wel ff zegge hoe die is.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Supervet man een bong is naar mijn mening een heerlijke manier om wiet, maar juist hasj te roken. De smaak komt veel meer tot zijn recht zonder die vervuilende tabak. Zorg ervoor dat je een bong hebt die je goed schoon kunt maken, zo voorkom je nare stank en een ongewenste aangebrande´ smaak. Een storm aansteker raad ik je ook aan! Maarja dat is mijn mening als bongliefhebber :P

Nu over de bong die je hebt gekocht. Hoe bevaltie? Ik heb op azarius denk ik je bong gevonden. Is het zo´n bong met rastakleuren?
Veel plezier met je schitterende aankoop :grin: En echt proberen hoor hasj :hearteyes: :stoned:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou toch ook een glaze aanraden, die van acryl smelten rapper, of zijn niet zo makkelijk uit te kuisen.. Enkel transport is een nadeel voor een glazen, maar daarom zijn 2 bongs ook 2x zo handig :tongueout:
:stoned:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoe krijg jij een bong van acryl gesmolten?? Bij normaal gebruikt komt de hittebron toch nooit zo dichtbij het plastic om te smelten??

En zowel glas als acryl gaan bij mij beide in de vaatwasser, dus schoonmaken is geen probleem!

Qua smaak staat glas wel voorop, nog beter: steen:) Maar gaat nog sneller stuk, en kan niet in de vaatwasser.( de meeste dan)
t
twenty4sevenLid
01-01-2024, 00:00
#17
soldiermoney zei:
Supervet man een bong is naar mijn mening een heerlijke manier om wiet, maar juist hasj te roken. De smaak komt veel meer tot zijn recht zonder die vervuilende tabak. Zorg ervoor dat je een bong hebt die je goed schoon kunt maken, zo voorkom je nare stank en een ongewenste aangebrande´ smaak. Een storm aansteker raad ik je ook aan! Maarja dat is mijn mening als bongliefhebber :P

Nu over de bong die je hebt gekocht. Hoe bevaltie? Ik heb op azarius denk ik je bong gevonden. Is het zo´n bong met rastakleuren?
Veel plezier met je schitterende aankoop :grin: En echt proberen hoor hasj :hearteyes: :stoned:
Klik om te vergroten...

hij bevalt zeer goed! En ja het is met die rastakleueren, zeker een aanrader, hij is klein en handig en maar 7 euro!Haha die storm aansteker heb ik er gelijk bij besteld haha XD alleen het schoonmaken. ja .. hij stinkt onwijs inderdaad die geur krijg ik er tog echt niet uit met alleen water. Maar de resten haal ik er wel uit ja XD
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Een geslaagde aankoop dus! M'n ouders hebben mijn bong gevonden, en weggegooid. Ik mag me wel bezatten, maar genieten van een lekker zachte hash is uit den boze.. belachelijk :(
In de winkel vertelden ze dat sinaasappelsap een uitstekend middel is om je bong schoon te maken, helaas moest m'n bong de afvalbak in voordat ik het heb kunnen proberen :(
Hier een foto van m'n schatje :hearteyes:

Lief he, hij deed he zo goed :hearteyes: ieder weekend was het weer raak :)

Uploaded with ImageShack.us
t
twenty4sevenLid
01-01-2024, 00:00
#19
soldiermoney zei:
Een geslaagde aankoop dus! M'n ouders hebben mijn bong gevonden, en weggegooid. Ik mag me wel bezatten, maar genieten van een lekker zachte hash is uit den boze.. belachelijk :(
In de winkel vertelden ze dat sinaasappelsap een uitstekend middel is om je bong schoon te maken, helaas moest m'n bong de afvalbak in voordat ik het heb kunnen proberen :(
Hier een foto van m'n schatje :hearteyes:

Lief he, hij deed he zo goed :hearteyes: ieder weekend was het weer raak :)

Uploaded with ImageShack.us
Klik om te vergroten...

Heel jammer man van je bong, ik heb precies de zelfde bong maar dan in rood geel groene kleur + een hennep plantje er op :wave: maar wel jammer man voor je. mn moeder weet dat ik hem heb, het boeit er niet heel veel
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Was laatst gta aan het spelen. Ben daar al 2 keer een bong in het spel tegengekomen :stoned: , en een pijpje :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."