#1
Dus omdat je gevoeliger bent geworden voor wiet wil je een bong?
Pff, wat een bullshit. Dat is zo persoonlijk. Mijn vader blowt nog dagelijks en hij verdient een klein fortuin, ik bedoel maar... Wel door hard te werken maar toch.pawelonius zei:Over een bong ga ik even niks zeggen, maar wilde dit even kwijt:
Stop met dagelijks blowen, anders werk je op je 60ste nog bij de digros. Zonde.
veel succes verder met een bong zoeken die je slechts 2 keer per maand gaat gebruiken ^^
pawelonius zei:Over een bong ga ik even niks zeggen, maar wilde dit even kwijt:
Stop met dagelijks blowen, anders werk je op je 60ste nog bij de digros. Zonde.
veel succes verder met een bong zoeken die je slechts 2 keer per maand gaat gebruiken ^^
whaha sorry ik bedoelde dat ik meer tolerantie heb gekrege was effe de weg kwijt XDOom Klaas zei:Dus omdat je gevoeliger bent geworden voor wiet wil je een bong?

Link?Oom Klaas zei:Hehe okee, en heb je al wat gevonden?
Anders heb ik nog wel een site/winkel waar een maat van me eentje heeft gekocht (glas) en dat ding is echt super fijn![]()


soldiermoney zei:Supervet man een bong is naar mijn mening een heerlijke manier om wiet, maar juist hasj te roken. De smaak komt veel meer tot zijn recht zonder die vervuilende tabak. Zorg ervoor dat je een bong hebt die je goed schoon kunt maken, zo voorkom je nare stank en een ongewenste aangebrande´ smaak. Een storm aansteker raad ik je ook aan! Maarja dat is mijn mening als bongliefhebber :P
Nu over de bong die je hebt gekocht. Hoe bevaltie? Ik heb op azarius denk ik je bong gevonden. Is het zo´n bong met rastakleuren?
Veel plezier met je schitterende aankoopEn echt proberen hoor hasj
![]()
![]()
soldiermoney zei:Een geslaagde aankoop dus! M'n ouders hebben mijn bong gevonden, en weggegooid. Ik mag me wel bezatten, maar genieten van een lekker zachte hash is uit den boze.. belachelijk![]()
In de winkel vertelden ze dat sinaasappelsap een uitstekend middel is om je bong schoon te maken, helaas moest m'n bong de afvalbak in voordat ik het heb kunnen proberen![]()
Hier een foto van m'n schatje![]()
![]()
Lief he, hij deed he zo goedieder weekend was het weer raak
![]()
Uploaded with ImageShack.us
maar wel jammer man voor je. mn moeder weet dat ik hem heb, het boeit er niet heel veel
, en een pijpje 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."