#1
Wel jammer dat ze die bijna gratis-koopjes niet meer hebben bij Azarius. Had toen een goede acryl bong met 2 chambers en een pijp kunnen kopen voor maar 5 euri. Natuurlijk lekte hij een beetje, maar dat was zo verholpen en hij doet het nog perfect.

maar wel jammer man voor je. mn moeder weet dat ik hem heb, het boeit er niet heel veel