#1
Oke bedankt voor de reacties,
ik denk dat ik dan maar een tijdje stop met blowen,
wish me luck![:)]()
ik denk dat ik dan maar een tijdje stop met blowen,
wish me luck
taeknic zei:Oke bedankt voor de reacties,
ik denk dat ik dan maar een tijdje stop met blowen,
wish me luck![]()
Drientje zei:![]()
Iemand die blowt en nog steeds zijn verstand gebruikt.
Je had ons stiekem niet zo nodig geloof ik :P je wist het al.
Succes met stoppen! Blijf jezelf in de gaten houden!
theelichtje zei:het is natuurlijk ook mogelijk dat dit helemaal geen verband heeft met wiet.
ik heb al jaren last van de symptomen die je hier beschrijft, zelfs voordat ik excessief ging blowen.
ik hoop in iedergeval dat het met minderen met blowen opgelost is voor je.
taeknic zei:Ook betrap ik mezelf er iedere keer weer op dat ik, net als een goede maat van me, ontzettend loop te kankeren(bij gebrek aan een betere verwoording) op vrijwel het meerendeel van onze leeftijdsgenoten, en we ze vaak afschuiven als autistische types die niet verder denken dan hun neus lang is, en lekker hun vrolijke disneyleventje leiden en maar doen wat de maatschappij hen voorschrijft, terwijl die gedachtegang van ons hierover ook niet bepaald open-minded is.
taeknic zei:autistische types die niet verder denken dan hun neus lang is, en lekker hun vrolijke disneyleventje leiden en maar doen wat de maatschappij hen voorschrijft,
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."