Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStronken een horrorfilm kijken

Stronken een horrorfilm kijken

42 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zeg dat je in slaap valt.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
PepTalk zei:
En dat komt uit de vingers van iemand die aalpoepert heet :openmouth:
Klik om te vergroten...
Je bent een vaste hier op het forum, het verrast mij dat je hier van opkijkt. Ik maak altijd zulke opmerkingen :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb inderdaad gemerkt dat rectale grappen jouw favoriet zijn.
Maar vond het hier niet..terecht, vandaar :)

En het :openmouth: was ook niet voor niets.
Maar het is lastig om jezelf juist uit te drukken via 't internet :rolleyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beetje aangeschoten en goed stoned zijn is niets mis mee, leuk filmpje of voetbal erbij en genoeg te eten :hearteyes:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#5
PepTalk zei:
Ik heb inderdaad gemerkt dat rectale grappen jouw favoriet zijn.
Klik om te vergroten...
Tja, wat verwacht je hè, met zo'n naam.
PepTalk zei:
Maar vond het hier niet..terecht, vandaar :)
Klik om te vergroten...
Het gaat me ook niet zozeer om de rectale grappen maar meer om het onverwachts uit de hoek komen. Ongepastheid is een van mijn gaven.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou niet voor een film kiezen als: The Ring; The Grudge en dan zeker niet de japanse versies!
Paranormal Activity ook niet denk ik, niet omdat het angstaanjagend is want dat is het niet, maar gewoon omdat ze je expres onverwacht laten schrikken.

The Cook; Lesbian Vampire Killers. Eerder Horror-Komedie films zijn misschien leuker :wink:?
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Probeer het gewoon, je hebt het zelf in de hand. Als je van jezelf weet dat je je snel mee laat slepen in de film, kun je er beter niet aan beginnen denk ik.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aalpoepert zei:
Stronken worden is overrated. Het is echt geen kut aan. Als je één letter verandert heb je stronten en dat is misschien een betere term voor die combi.
Klik om te vergroten...

Genoeg mensen die het leuk vinden, inclusief ik. Soms prefereer ik andere drugs, andere keren prefereer ik de alcohol wiet combinatie. Als ik die combinatie prefereer is het suf om een andere drug te nemen.

Iets meer ontopic:

Ik zou zoals andere mensen al zeiden een hele slechte horror film kijken, iets als Tales from the Darkside of Troll (2). Je zou ook een comedy horror kunnen kijken zoals Braindead. Een goede horror film zou ik niet aanraden, ik heb een aantal goede horror films stronken gekeken en vond er elke keer geen zak aan.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Aalpoepert zei:
1percent zei:
Aalpoepert zei:
Stronken worden is zó 1999...
Klik om te vergroten...


explain? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dronken worden en blowen is iets wat je doet bij gebrek aan betere drugs.
Klik om te vergroten...

Of wanneer je het een tijdje rustig aan wil doen met "betere drugs".
Het is soms lastig doseren, maar een stronken-euforie kan je trek in een roes zeker verzadigen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aalpoepert zei:
PepTalk zei:
Ga je hier nou ook al opscheppen over jou fabuleuze dope collection?

Ik ben het met je eens, er veel meer zijn leukere dingen dan ''stronken'' te worden.
Maar elke drugs/combi heeft z'n charmes, en is door geen enkel ander middel na te bootsen.
Ook al is die drug ''beter'', ''zeldzamer'', ''duurder'', je zult nooit hetzelfde krijgen als wanneer je wiet/hasj met alcohol combineert.
Klik om te vergroten...
Stronken worden is overrated. Het is echt geen kut aan. Als je één letter verandert heb je stronten en dat is misschien een betere term voor die combi.
Klik om te vergroten...
Praat gewoon voor jezelf!

Biertjes drinken en jointjes roken is re-lax, dat jij het als ``trip`` niet interessant vind komt gewoon omdat je al moet kotsen bij de 3e joint...

Lekker altijd strak staan, da`s triest...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
cropp zei:
Praat gewoon voor jezelf!

Biertjes drinken en jointjes roken is re-lax, dat jij het als ``trip`` niet interessant vind komt gewoon omdat je al moet kotsen bij de 3e joint...

Lekker altijd strak staan, da`s triest...
Klik om te vergroten...
cropp zei:
Praat gewoon voor jezelf!
Klik om te vergroten...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat zie je niet zo vaak, dankje :beer:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#13
cropp zei:
Aalpoepert zei:
PepTalk zei:
Ga je hier nou ook al opscheppen over jou fabuleuze dope collection?

Ik ben het met je eens, er veel meer zijn leukere dingen dan ''stronken'' te worden.
Maar elke drugs/combi heeft z'n charmes, en is door geen enkel ander middel na te bootsen.
Ook al is die drug ''beter'', ''zeldzamer'', ''duurder'', je zult nooit hetzelfde krijgen als wanneer je wiet/hasj met alcohol combineert.
Klik om te vergroten...
Stronken worden is overrated. Het is echt geen kut aan. Als je één letter verandert heb je stronten en dat is misschien een betere term voor die combi.
Klik om te vergroten...
Praat gewoon voor jezelf!

Biertjes drinken en jointjes roken is re-lax, dat jij het als ``trip`` niet interessant vind komt gewoon omdat je al moet kotsen bij de 3e joint...

Lekker altijd strak staan, da`s triest...
Klik om te vergroten...
Ik praat toch ook voor mezelf?

Bovendien, een "trïp" kan niet als interessant bestempeld worden zolang er alcohol aan tepas komt. Geestvernauwend en geestverruimend gaat gewoon niet samen.

En nu wil ik dat je boos op me wordt! Geef me er maar eens flink van langs!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
In een trip moet je doen wat je lekker vind, als daar alcohol drinken bij hoord moet je alcohol drinken, ik heb tijdens trippen zin om te zuipen dus ik zuip, hoeft geen discussie over gevoerd te worden lijkt me...

En als je voor je zelf wil spreken zit het verschil in ``ik vind`` en ``is``...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
En als je voor je zelf wil spreken zit het verschil in ``ik vind`` en ``is``...
Klik om te vergroten...

Vooral dit dus poeperd!
Ikzelf vind 1 of 2 glaasjes soms ook wel lekker als ik trip, maar meestal niet.

En alcohol is nog niet zo geestvernauwend als je zou denken.
Veel van de grootste denkers en filosofen waren alcoholist of dronken veel.

Nu stopt mijn pro-alcohol gebruik preek, want ik ben er eigenlijk helemaal niet zo voor.

Het gaat, zoals cropp al zegt, erom dat je jouw mening als feiten presenteert.

cropp zei:
omdat je al moet kotsen bij de 3e joint...
Klik om te vergroten...

Al kotsen bij je 3e joint + alcohol gebruik?
Nou ben ik toch wel een doorgewinterde blower, maar met wat alcohol erbij hoef ik toch ook geen 3 joints op een avond hoor. Dan word ik ook groen.

Maar dat kan natuurlijk aan de vulling van de joints liggen :openmouth: :rolleyes:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#16
cropp zei:
In een trip moet je doen wat je lekker vind, als daar alcohol drinken bij hoord moet je alcohol drinken, ik heb tijdens trippen zin om te zuipen dus ik zuip, hoeft geen discussie over gevoerd te worden lijkt me...

En als je voor je zelf wil spreken zit het verschil in ``ik vind`` en ``is``...
Klik om te vergroten...
Okee.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Haha, droogkloot! :sunglasses:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nee maar hij heeft eigenlijk wel gelijk, voor mij is het niet meer dan normaal dat wanneer ik zeg dat stronken kut en waardeloos is, dat dat mijn persoonlijke beleving is. Waar ik niet bij stilstond is dat ik op deze manier anderen deze persoonlijke mening opdring, in plaats van dat ik gewoon aangeef wat ik er van vind.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Natuurlijk heeft hij gelijk!
Alleen de manier waarop jij reageerde vond ik nogal droog.

En zo zie je maar, dope is niet de enige eye opener, lid zijn van een forum ook :wink:
Misschien kun je er wat mee, misschien leg je het naast je neer en leef je je leven..

Maar zolang je je mening blijft opdringen, blijven wij je afzeiken :beer: :openmouth:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#20
PepTalk zei:
Maar zolang je je mening blijft opdringen, blijven wij je afzeiken :beer: :openmouth:
Klik om te vergroten...
Nou, ik vind het afzeiken mega meevallen hoor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."