Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStronken een horrorfilm kijken

Stronken een horrorfilm kijken

42 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
z
zjimizLid
01-01-2024, 00:00
#1
stronken horhor film kijken liever niet

wordt 't nog enger/ realistischer

nix voor mij

liever dan een melige comedy als Austin Powers of meet the parents of lekker filosofisch geneuzel ofzo
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je bedoelt, bier drinken en wiet roken (of hasj), dan kan ik het je wel aanraden.
Horrorfilms zijn vaak erg slecht en je lacht je helemaal in een deuk. Je moet wel de slechte hebben want er zitten natuurlijk ook wel goede tussen.

Paintball is wel grappig.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een keer een horrorfilm gekeken voor het truffelen, wel bad trip gehad, maar niet door de film.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
Ik zeg dat je in slaap valt.
Klik om te vergroten...
Dat doe ik dus altijd :tearsofjoy: .
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stronken worden is zó 1999...
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aalpoepert zei:
Stronken worden is zó 1999...
Klik om te vergroten...


explain? :tearsofjoy:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
1percent zei:
Aalpoepert zei:
Stronken worden is zó 1999...
Klik om te vergroten...


explain? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dronken worden en blowen is iets wat je doet bij gebrek aan betere drugs.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind stronken zijn soms wel leuk
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aalpoepert zei:
1percent zei:
Aalpoepert zei:
Stronken worden is zó 1999...
Klik om te vergroten...


explain? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dronken worden en blowen is iets wat je doet bij gebrek aan betere drugs.
Klik om te vergroten...

Ga je hier nou ook al opscheppen over jou fabuleuze dope collection?

Ik ben het met je eens, er zijn leukere dingen dan ''stronken'' te worden.
Maar elke drugs/combi heeft z'n charmes, en is door geen enkel ander middel na te bootsen.
Ook al is die drug ''beter'', ''zeldzamer'', ''duurder'', je zult nooit hetzelfde krijgen als wanneer je wiet/hasj met alcohol combineert.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#10
PepTalk zei:
Ga je hier nou ook al opscheppen over jou fabuleuze dope collection?

Ik ben het met je eens, er veel meer zijn leukere dingen dan ''stronken'' te worden.
Maar elke drugs/combi heeft z'n charmes, en is door geen enkel ander middel na te bootsen.
Ook al is die drug ''beter'', ''zeldzamer'', ''duurder'', je zult nooit hetzelfde krijgen als wanneer je wiet/hasj met alcohol combineert.
Klik om te vergroten...
Stronken worden is overrated. Het is echt geen kut aan. Als je één letter verandert heb je stronten en dat is misschien een betere term voor die combi.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
En dat komt uit de vingers van iemand die aalpoepert heet :openmouth:

Ik vind er ook niets aan, en gaat vaak fout.
Maar dat is onze mening. Andere vinden MDMA, een 2c'tje of mescaline weer zwaar klote.

Ik zie het een beetje zo, hoe lager je behoeften in een bepaald middel hoe minder gebrek naar ''beter'' je hebt.
Mensen die stonken (willen) worden hebben in mijn ogen dus lagere/minder hoge verwachting van een (combi van) drug(s).

Maar dan nog, of er een kut aan is of niet, dat is ieders persoonlijke mening.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
Ik zeg dat je in slaap valt.
Klik om te vergroten...

Horror doet me sowieso niet zo veel.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#13
Xeloc zei:
Exceptional Insight zei:
Ik zeg dat je in slaap valt.
Klik om te vergroten...
Dat doe ik dus altijd :tearsofjoy: .
Klik om te vergroten...

Ja, ik ook :)

Stronken zijn is best fijn als je er niet teveel alcohol bij drinkt. Dus dan wordt het meer aangeschoten en stoned. Prima combo, maar zelfs dan word ik al slaperiger.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#14
PepTalk zei:
En dat komt uit de vingers van iemand die aalpoepert heet :openmouth:
Klik om te vergroten...
Je bent een vaste hier op het forum, het verrast mij dat je hier van opkijkt. Ik maak altijd zulke opmerkingen :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb inderdaad gemerkt dat rectale grappen jouw favoriet zijn.
Maar vond het hier niet..terecht, vandaar :)

En het :openmouth: was ook niet voor niets.
Maar het is lastig om jezelf juist uit te drukken via 't internet :rolleyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Beetje aangeschoten en goed stoned zijn is niets mis mee, leuk filmpje of voetbal erbij en genoeg te eten :hearteyes:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#17
PepTalk zei:
Ik heb inderdaad gemerkt dat rectale grappen jouw favoriet zijn.
Klik om te vergroten...
Tja, wat verwacht je hè, met zo'n naam.
PepTalk zei:
Maar vond het hier niet..terecht, vandaar :)
Klik om te vergroten...
Het gaat me ook niet zozeer om de rectale grappen maar meer om het onverwachts uit de hoek komen. Ongepastheid is een van mijn gaven.
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik zou niet voor een film kiezen als: The Ring; The Grudge en dan zeker niet de japanse versies!
Paranormal Activity ook niet denk ik, niet omdat het angstaanjagend is want dat is het niet, maar gewoon omdat ze je expres onverwacht laten schrikken.

The Cook; Lesbian Vampire Killers. Eerder Horror-Komedie films zijn misschien leuker :wink:?
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Probeer het gewoon, je hebt het zelf in de hand. Als je van jezelf weet dat je je snel mee laat slepen in de film, kun je er beter niet aan beginnen denk ik.
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Aalpoepert zei:
Stronken worden is overrated. Het is echt geen kut aan. Als je één letter verandert heb je stronten en dat is misschien een betere term voor die combi.
Klik om te vergroten...

Genoeg mensen die het leuk vinden, inclusief ik. Soms prefereer ik andere drugs, andere keren prefereer ik de alcohol wiet combinatie. Als ik die combinatie prefereer is het suf om een andere drug te nemen.

Iets meer ontopic:

Ik zou zoals andere mensen al zeiden een hele slechte horror film kijken, iets als Tales from the Darkside of Troll (2). Je zou ook een comedy horror kunnen kijken zoals Braindead. Een goede horror film zou ik niet aanraden, ik heb een aantal goede horror films stronken gekeken en vond er elke keer geen zak aan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."