Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag over outgaan

Vraag over outgaan

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
cropp zei:
Je moet je ook gewoon fatsoenlijk gedragen, als je denkt ''nee!! ik ga out!! oh nee!!'' dan ga je hard out, als je gewoon gaat chillen en niet te veel gaat zitten of liggen omdat je moe bent omdat je een beetje out gaat is er niks aan de hand.
Klik om te vergroten...

zeker waar :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
KapiteinPinda zei:
tis wel handig om van te voren een bult suiker binnen te krijgen, bijvoorbeeld een paar glazen limonadesiroop (van dat spul wat je aanmengt met water) maar dan veel meer siroop en minder water dan normaal. Ranzig doch effectief.
Klik om te vergroten...

Dan zou ik toch liever voor gewone suikerklontjes of cola gaan..
En ik vind lekker dikke siroop beter dan smaakloos water met een kleur en geurtje.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
PepTalk zei:
KapiteinPinda zei:
tis wel handig om van te voren een bult suiker binnen te krijgen, bijvoorbeeld een paar glazen limonadesiroop (van dat spul wat je aanmengt met water) maar dan veel meer siroop en minder water dan normaal. Ranzig doch effectief.
Klik om te vergroten...

Dan zou ik toch liever voor gewone suikerklontjes of cola gaan..
En ik vind lekker dikke siroop beter dan smaakloos water met een kleur en geurtje.
Klik om te vergroten...
Pakken jullie nou maar gewoon dextro energie snoepjes, werkt binnen 5 minuten...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar die zijn niet echt overal verkrijgbaar, suikerklontjes en cola is bij elke horeca gelegenheid wel te krijgen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
PepTalk zei:
Maar die zijn niet echt overal verkrijgbaar, suikerklontjes en cola is bij elke horeca gelegenheid wel te krijgen.
Klik om te vergroten...
Klopt, volgens mij verkopen ze niet meer zo goed, maar een onervaren stoner mag wel wat voorbereidingen treffen vind je niet?
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#6
cropp zei:
PepTalk zei:
Maar die zijn niet echt overal verkrijgbaar, suikerklontjes en cola is bij elke horeca gelegenheid wel te krijgen.
Klik om te vergroten...
Klopt, volgens mij verkopen ze niet meer zo goed, maar een onervaren stoner mag wel wat voorbereidingen treffen vind je niet?
Klik om te vergroten...

Een ervaren stoner ook hoor..
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga toch echt niet altijd een rolletje Dextro bij me dragen mocht ik me is niet goed voelen..

Onervaren mogen daar zeker wel even wat tijd in steken Cropp!
In mijn begin dagen zorgde dat ik altijd drinken, hartig & zoet eten bij me had, niet bij me was dan ook gewoon niet smoken.

Nu is het: Ah what the hell, zonder wat te drinken gaat ook wel, en dan moet ik hem halverwege uitdouwen omdat m'n keel echt te droog is om te roken :tearsofjoy:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jup, maar ik vind eten zoo lekker dat ik meestal juist als ik dikke honger heb ga smoken... :rolleyes:

Maar laten we zeggen dat ik genoeg ervaring heb om aan te voelen wanneer het niet kan:P
S
SBTMLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo, ik ben nieuwe op dit forum en daardoor stel ik deze vraag misschien op de verkeerde plek, vergeef me als dit zo is.

Anyway, ik rook sinds mn 16e af en toe wiet (ben nu 23) en dat is altijd goed gegaan, ik heb nooit overgegeven en ben altijd lekker baked geworden.
Echter gisteravond rookte ik een hasj jointje samen met een vriend en daarna nog een cocktail hasj/wiet.

Ik stond op mn balkon (daar smoke ik altijd) en ik voelde me gewoon lekker tot ik opeens heel licht in mn kop word. Het volgende wat ik me kan herinneren is dat die vriend waarmee ik stond te smoken me wakker aan het schudden is en ik languit op t balkon lig, het was net alsof ik aan het dromen was ik zag allemaal wazige dingen en ik hoorde die vriend van me mijn naam roepen maar ik realiseerde me pas na een tijdje dat ik op de grond lag toen schrok ik wakker en ben ik binnen gaan zitten, toen dronk ik wat water en heb ik overgegeven. Daarna ging het langzaam beter maar had ik toch nog het gevoel dat ik geluiden hoorde enzo die er niet waren (beetje paranoia).

Ik had nooit gedacht dat wiet zo heftig kon inslaan.
Anyway moet ik hiervoor nog naar een dokter gaan of is dit normaal ?

p.s. ik heb double zero en bubblegum gerookt

Mzlz
SBTM
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je bent niet de enige die dit al gehad heeft: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=15165

Had je die dag te weinig gegeten/gedronken? Heb je soms last van een lage bloeddruk?
S
SBTMLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja deze topic vond ik via google, maar omdat die topic over "bijna" outgaan ging dacht ik beter een nieuwe topic te maken, maar zo ver ik weet heb ik geen lage bloeddruk en het eten zat ook wel goed gisteren, ik zal deze week nog een keer blowen om te proberen of het weer gebeurt
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zou er niet te veel achter zoeken, het kan altijd eens slecht vallen :)
Als het nog eens voorkomt zou ik wel naar de huisdokter gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."