Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, ik ben nieuwe op dit forum en daardoor stel ik deze vraag misschien op de verkeerde plek, vergeef me als dit zo is. Anyway, ik rook sinds mn 16e af en toe wiet (ben nu 23) en dat is altijd goed gegaan, ik heb nooit overgegeven en ben altijd lekker baked geworden. Echter gisteravond rookte ik een hasj jointje samen met een vriend en daarna nog een cocktail hasj/wiet. Ik stond op mn balkon (daar smoke ik altijd) en ik voelde me gewoon lekker tot ik opeens heel licht in mn kop word. Het volgende wat ik me kan herinneren is dat die vriend waarmee ik stond te smoken me wakker aan het schudden is en ik languit op t balkon lig, het was net alsof ik aan het dromen was ik zag allemaal wazige dingen en ik hoorde die vriend van me mijn naam roepen maar ik realiseerde me pas na een tijdje dat ik op de grond lag toen schrok ik wakker en ben ik binnen gaan zitten, toen dronk ik wat water en heb ik overgegeven. Daarna ging het langzaam beter maar had ik toch nog het gevoel dat ik geluiden hoorde enzo die er niet waren (beetje paranoia). Ik had nooit gedacht dat wiet zo heftig kon inslaan. Anyway moet ik hiervoor nog naar een dokter gaan of is dit normaal ? p.s. ik heb double zero en bubblegum gerookt Mzlz SBTM"
"Ja deze topic vond ik via google, maar omdat die topic over "bijna" outgaan ging dacht ik beter een nieuwe topic te maken, maar zo ver ik weet heb ik geen lage bloeddruk en het eten zat ook wel goed gisteren, ik zal deze week nog een keer blowen om te proberen of het weer gebeurt"
"Bedankt voor de reacties, ik ga deze week gewoon weer vandezelfde hasj en wiet roken en dan zie ik wel wat er gebeurt, ik ben dit weekend ook op een festival geweest dus mss was ik gewoon verzwakt ofzo"