#1
Ik heb voor het eerst een wietplant in mn tuin en ik vraag me af of het wel goed gaat.
Ik ben aan het zoeken naar wanneer ik moet oogsten en dat is geloof ik zo eind september begin oktober. Maar iedereen heeft het over witte amberkleurige harsbolletjes maar die zie ik echt niet. Ik heb geen microscoop trouwens.
Ik plak er maar wat foto's bij.
Gaat dit goedkomen?
Ik heb geen idee wat voor soort dit is trouwens. Dr worden al wel wat bladeren geel...
Ik ben aan het zoeken naar wanneer ik moet oogsten en dat is geloof ik zo eind september begin oktober. Maar iedereen heeft het over witte amberkleurige harsbolletjes maar die zie ik echt niet. Ik heb geen microscoop trouwens.
Ik plak er maar wat foto's bij.
Gaat dit goedkomen?
Ik heb geen idee wat voor soort dit is trouwens. Dr worden al wel wat bladeren geel...