#1
Ja eerst nog enkele weekjes laten afrijpen he :P
Maargoed ja, sommige mensen laten er enkele/alle kleine blaadjes aan (de grote 5/7/9-vingerige bladeren mogen er sowieso af) omdat bij het droogproces de wiet misschien nog wat stofjes uit de bladeren zou kunnen trekken en op die manier lekkerder/zoeter worden..
Maar daarmee neemt ook de kans op schimmel/rot toe. Jij moet de balans maken wat je wil.... Zorg zeker dat je ze laat drogen in een pikdonkere kamer...![:wink:]()
(Ik knip ze altijd bijna volledig voor het droog proces)
succes! En houd zeker goed die trichomen in het oog!
=>Tricho's zijn nog niet troebel, nu oogsten vermindert de potentie.
=>Je hebt te lang gewacht... ze zijn beetje té amberig..
En algemeen gewoon dit nog:
Maargoed ja, sommige mensen laten er enkele/alle kleine blaadjes aan (de grote 5/7/9-vingerige bladeren mogen er sowieso af) omdat bij het droogproces de wiet misschien nog wat stofjes uit de bladeren zou kunnen trekken en op die manier lekkerder/zoeter worden..
Maar daarmee neemt ook de kans op schimmel/rot toe. Jij moet de balans maken wat je wil.... Zorg zeker dat je ze laat drogen in een pikdonkere kamer...
(Ik knip ze altijd bijna volledig voor het droog proces)
succes! En houd zeker goed die trichomen in het oog!
En algemeen gewoon dit nog:
