Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswordt dit nog oogstbaar?

wordt dit nog oogstbaar?

65 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je moet op die grijze haartjes letten...

Met je planten gaat het meer als goed komen, onze gezamenlijke thuiskweek ziet er nog niet zo goed uit als die van jou...
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#2
Voor dinsdag en woensdag geven ze hier 21 graden, droog, brede opklaringen :grin:

Ze zullen nog eens kunnen genieten!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
cropp zei:
Je moet op die grijze haartjes letten...

Met je planten gaat het meer als goed komen, onze gezamenlijke thuiskweek ziet er nog niet zo goed uit als die van jou...
Klik om te vergroten...

Zoals ik al zei, kun je niet op de haartjes afgaan bij een buitenkweek.
Bij mij is de THC aanmaak net begonnen, en al de helft van mijn haartjes zijn bruin.
Komt door de regen.

@ TS.

Curen doe je zoals De Sjeik al zei na het oogsten en drogen.
Watercuren doe je om nog wat van verrotte toppen te maken.

Zolang je geen rot hebt hoeft dit dus niet.

Als je zegt dat het volgende week gaat beginnen met regenen voor een lange periode dan kan je overwegen om alvast te oogsten.
Is het geen mogelijkheid om de plant nog net een weekje achter een groot raam (binnen) te zetten? Kantie misschien net nog wat verder afrijpen!
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#4
Peptalk, (growers), daagjes als vandaag hebben we nodig :hearteyes: :hearteyes:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#5
^ Hier is het bewolkt met af en toe regen :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lavalamp zei:
Voor dinsdag en woensdag geven ze hier 21 graden, droog, brede opklaringen :grin:

Ze zullen nog eens kunnen genieten!
Klik om te vergroten...

Ja :hearteyes:

Maar is ook nog wel echt hard nodig bij mij hoor.
Nu net 2/3 weken bloei met erg fluffy topjes.

We want sun! :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."