Tja, maar het werkt loont zeker de moeite!
Het licht in je hoofd worden heb ik nog nooit gehad, maar vrienden/vriendinnen van me krijgen wel hoofdpijn van een tijd lang in een wiet lucht bivakeeren, dus het is wel mogelijk denk ik.
Ook ben je lang erg geconcentreerd bezig, misschien niet genoeg rust/eten/drinken?
De ultieme truc voor de plak aan je handen ( als je geen chirurgen handschoentjes tot je beschikking hebt natuurlijk) is je vinger door je haar wrijven.
Het klinkt gek, maar na 3 keer wrijven zijn je handen gewoon helemaal plakvrij!
Je wilt het in een plastic bakje doen?
Ik ga ervan uit dat je het wilt curen?
Ten eerste: Dat is niet perce nodig hoor! Maar je smaak/effect schijnt er iets van te verbeteren.
Ten tweede: Je kunt beter in glazen (weck)potten curen, mede door smaak verbetering. Ook kunnen bepaalde polythenen in je wiet gaan zitten bij gebruik van verkeerd kunststof.
En dat je het niet meer sterk ruikt? Vind je het gek
Als ik 2 uur lang in een varkensstal heb gezeten ruik ik de stront ook niet meer!
Enne, waar blijven die foto's van die rookbare toppen nou?
