Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hahaha ik zou nog bijna een plattegrondje van ons huis gaan maken en laten zien wie waar slaapt en wat waar droogt De logeerkamer is naast de kamer van dochter. Logeerkamer is helemaal dicht en op slot, dus het lijkt mij al bijzonder als de lucht die door de eventuele kieren komt zo heftig is dat je er stoned van kunt worden. Ik vroeg het me af omdat ik natuurlijk geen enkel risico wil lopen op wat dan ook. We hebben een kinderbedje op onze kamer ook. Als er wel eens logees komen ( nu kan dat dus even niet) dan kan dochter sowieso in dr eigen bed bij ons op de kamer. Maar goed, dit terzijde. Wat Pizza Haze zegt is helemaal spijker op zn kop, ik kweek deze plant voornamelijk voor een vriendin die MS heeft en ook in Frankrijk woont. Hier is het een stuk lastiger te krijgen, in ieder geval voor haar, ze woont erg afgelegen. Verder heeft mn vriend nog een broer en een neef die blowen. Nee, het wordt niet verkocht, dit is gewoon een keer een uitprobeersel. Maar ik wil gewoon niet dat het mislukt dus als ik er dan voor kies om dochter een paar weken bij ons op de kamer te laten slapen dan heb ik daar persoonlijk dus niet zoveel moeite mee. Als het nou goed is gelukt dan krijgt die vriendin volgend jaar een plantje van mij en kan ze lekker zelf kweken en drogen want die heeft geen kinderen. Efrieboddie heppie?"
"Ik heb net geoogst. Trouwens dat ene kleine takje komt toch zo na een paar dagen al een flinke lucht van af. De lucht is overigens niet op de gang te ruiken dus de kamer is volgens mij goed afsluitbaar. Maar ik denk dat als die hele plant daar hangt het toch wel flink gaat ruiken. Had zoveel lucht niet verwacht eigenlijk! Dus ik ga toch nog even verder prakkezeren over of het toch misschien niet in de kelder kan... wel onwijs vochtig daar.... en koud...."
"Zal wel ff wat foto's maken vanmiddag. Van de toppen neem ik aan Ik denk dat ik een groot probleem krijg als ik een kachel in de wijnkelder zet. Daar staan best wel wat goede flessen. Heb vannacht raam open gedaan en zo valt het wel te doen. S'nachts raam open, overdag dicht. De geur blijft tot nu toe eigenlijk gewoon wel in die kamer, ik ruik echt niets op de gang. Ik hou het scherp in de gaten en mocht het te erg worden dan moet het maar gewoon drogen in de kou in de wijnkelder."
"Ik heb voor het eerst een wietplant in mn tuin en ik vraag me af of het wel goed gaat. Ik ben aan het zoeken naar wanneer ik moet oogsten en dat is geloof ik zo eind september begin oktober. Maar iedereen heeft het over witte amberkleurige harsbolletjes maar die zie ik echt niet. Ik heb geen microscoop trouwens. Ik plak er maar wat foto's bij. Gaat dit goedkomen? Ik heb geen idee wat voor soort dit is trouwens. Dr worden al wel wat bladeren geel... { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Ik woon in Frankrijk en er wordt de aankomende week geen regen verwacht! De nachten worden wel al fris, soms zelfs 6 graden, is dat erg? Overdag 20 graden, zon. En wanneer komen die doorzichtige harsbolletjes dan? Kan ik die elk moment verwachten? Of komen die gewoon soms niet?"
"Ik had niet goed gekeken, ik heb ff mn macro objectief gepakt, en ff uitvergroot en eh... volgens mij gaat ie helemaal goedkomen!"
"En nog eentje"
"Volgens mij had dit topic in de kweek en crea hoek gemoeten.... Maar goed. Nog laatste vraagje, die bolletjes zijn nu nog wit toch? Ik zie al een lichte verkleuring in de stampers dus nu ff elke dag kijken. Jammer dat ik niet meer blow haha, maar ik ga het nog wel een keer proberen. Ik wil hier ook hash van maken, dat blowde ik vroeger wel. Ketama ( jaja lekker hard-core I know... not) Moet nu nog ff uitzoeken wanneer ik wil oogsten"
"Vanmorgen heb ik 1 tak alvast van de wietplant gehaald, het leek wel alsof er wat stamrot was maar goed, ik weet het niet zeker. Maar de tak is er af en ik heb nu de logeerkamer/strijkkamer helemaal donker en die ene tak hangt daar te drogen. Maar die kamer is naast de kamer van mn dochter van 5. Als de hele boel daar hangt te drogen, gaat dat dat heel erg ruiken? Want de droge was hangt daar ook haha. En als de overhemden van mn vriend naar wiet gaan ruiken dan denk ik dat hij niet zo blij is. Maar... is het ook gevaarlijk voor mn dochter, als die in de kamer ernaast slaapt. Kun je van de lucht alleen al suffig worden of is het alleen maar geur en verder niet 'gevaarlijk'. Voor mij maakt het niet uit maar zo met zo'n kleintje... Graag een tip! Oja, moeten er ook kranten onder de plant? Ik laat in eerste instantie alle bladeren er nog aanzitten."
"Ow damn... dan heb ik een probleem want ik heb geen idee waar ik het anders moet drogen! Ik heb een wijnkelder maar die is hartstikke vochtig en koud. Het is overigens maar 1 plant dus wie weet als ik overdag een beetje lucht is het wel te doen? Anders slaapt ze maar een paar maanden bij ons op de kamer... dat doet ze eigenlijk toch het liefste."