#1
NorthernLightBE zei:![]()
Van blowen krijg ik het nooit kouder hoor. Mijn theorie is dat dus als je kou hebt dan ril je, maar als je je helemaal ontspant dan ril je niet meer en dan voelt het meestal ook wat warmer. En aangezien wiet je spieren onspant voelt t toch wat minder koud? Bij uppers krijg ik niet koud, maar eerder een soort warm koud. En rillingen, maar die hebben niets met de temperatuur te maken. Bij Lsd kan ik dan echt verrekt kou hebben, ook onder meerdere dekens.
Het trillen bij het koud hebben zorgt er juist voor dat je iets warmer blijft.
Stop je dus met trillen omdat je stoned bent en je spieren ontspannen, dan zou je het alleen maar kouder moeten krijgen..
Maar ik merk toch wel een 2 deling onder de blowers wat dit onderwerp betreft.
De een krijgt het warm van blowen, en andere weer koud. In verschillende omstandigheden.
Misschien eens een zelf onderzoekje doen met de daadwerkelijke lichaamstemperatuur..

