#1
Als ik naar een coffeeshop ga wat is dan het maximum dat ze me willen of mogen verkopen? Ik zou 100 willen horen maar vrees ervoor? Kan je dit miss regelen dat je het gaat afhalen per toegelaten hoeveelheid maar toch een prijs krijgt die redelijk is? Ik gis maar wat... word zoiets ooit gedaan? ![:tearsofjoy:]()
