Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoeveel kan of mag je kopen in 1 keer?

Hoeveel kan of mag je kopen in 1 keer?

30 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beter zoek je inderdaad een kweker op, voor buitenkweekjes is het nu wel de juiste tijd. Meeste zal wel al goed gedroogd zijn en nog niet zo lang in de verkoop.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oom Klaas zei:
Beter zoek je inderdaad een kweker op, voor buitenkweekjes is het nu wel de juiste tijd. Meeste zal wel al goed gedroogd zijn en nog niet zo lang in de verkoop.
Klik om te vergroten...

De meeste buiten kweekjes moeten nu toch echt nog wel minimaal 5 weken hoor!
+ droogtijd.

Het enige wat buiten nu klaar is zijn deense soortjes, autoflowers en verduisteraars.
Een kweker opzoeken is geen slecht advies!
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
boven de 10 gram gewoon dealers vragen, shop word ook te duur als je zulke hoeveelheden gaat halen, maarja het is natuurlijk altijd duur :rolleyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
PepTalk zei:
Oom Klaas zei:
Beter zoek je inderdaad een kweker op, voor buitenkweekjes is het nu wel de juiste tijd. Meeste zal wel al goed gedroogd zijn en nog niet zo lang in de verkoop.
Klik om te vergroten...

De meeste buiten kweekjes moeten nu toch echt nog wel minimaal 5 weken hoor!
+ droogtijd.

Het enige wat buiten nu klaar is zijn deense soortjes, autoflowers en verduisteraars.
Een kweker opzoeken is geen slecht advies!
Klik om te vergroten...

Oh, nou alle wiet hier is al bijna droog en smaakt super goed.
cheese, ww en lemon skunk
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
PepTalk zei:
Oom Klaas zei:
Beter zoek je inderdaad een kweker op, voor buitenkweekjes is het nu wel de juiste tijd. Meeste zal wel al goed gedroogd zijn en nog niet zo lang in de verkoop.
Klik om te vergroten...

De meeste buiten kweekjes moeten nu toch echt nog wel minimaal 5 weken hoor!
+ droogtijd.

Het enige wat buiten nu klaar is zijn deense soortjes, autoflowers en verduisteraars.
Een kweker opzoeken is geen slecht advies!
Klik om te vergroten...

Oh, nou alle wiet hier is al bijna droog en smaakt super goed.
cheese, ww en lemon skunk
Klik om te vergroten...

Verduisteraars dus :grin:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Omdat ik 12 was en niet beter wist :wink:
Nu had ik er nog 200 bij opgegooid en gewoon een onsje gehaald :hearteyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lavalamp zei:
Verduisteraars dus :grin:
Klik om te vergroten...

Lijkt mij wel! Zijn ook zeker geen vroege soortjes! Niet eens buitensoortjes!
Misschien zelfs binnen onder de lamp afgebloeid?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
lemon skunk en white widow werden door een maat van me gedaan, prachtige toppen en kennelijk dus best vroeg klaar

cheese zou heel goed gejat kunnen zijn want ik betaal er ook 4 eu voor en als het in de shop 10 tot 15 eu is vind ik dat best wel goedkoop :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
lemon skunk en white widow werden door een maat van me gedaan, prachtige toppen en kennelijk dus best vroeg klaar

cheese zou heel goed gejat kunnen zijn want ik betaal er ook 4 eu voor en als het in de shop 10 tot 15 eu is vind ik dat best wel goedkoop :P
Klik om te vergroten...

Je koopt het bij een ''dealer'' dus?
Hoe weet je dan zeker dat het buitenwiet is?

Kan me niet voorstellen dat die white widow al rijp kan zijn, laat staan gedroogd!
Waar had hij z'n zaad vandaan? En je weet zeker dat dit niet verduisterd is?

Als het stekjes zijn is de soort natuurlijk ERG onbetrouwbaar, maar buiten stekjes zie je bijna nooit.

Het is niet dat ik je niet geloof, maar met mijn ervaring, kennis en dingen die ik dit jaar gezien heb acht ik het gewoon hoogst onwaarschijnlijk dat soorten als WW en ZEKER die cheese nu al klaar zouden zijn.

De meeste deense soortjes zitten nu pas tegen oogsttijd aan.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het meeste wat ik ooit heb gekocht is 95 euro aan wiet (samen met vrienden), dus dat is ongeveer 11 gram.
Maar ik denk niet dat ze dat nu nog zullen doen, want er is hier veel controle, omdat hier in een shop in de stad 6 kilo wiet is gevonden.. Oeps :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
funky_skunk_junky zei:
Het meeste wat ik ooit heb gekocht is 95 euro aan wiet (samen met vrienden), dus dat is ongeveer 11 gram.
Maar ik denk niet dat ze dat nu nog zullen doen, want er is hier veel controle, omdat hier in een shop in de stad 6 kilo wiet is gevonden.. Oeps :P
Klik om te vergroten...

Waarom koop je met dat bedrag wiet uit de shop?
Was je iemand anders op gaan zoeken, had je ipv. die elf gram 20 gram gehad.

Maar idd, denk dat er weinig shops zijn die dat nu ( zonder dat ze je goed kennen) zullen doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."