#1
Beter zoek je inderdaad een kweker op, voor buitenkweekjes is het nu wel de juiste tijd. Meeste zal wel al goed gedroogd zijn en nog niet zo lang in de verkoop.
Oom Klaas zei:Beter zoek je inderdaad een kweker op, voor buitenkweekjes is het nu wel de juiste tijd. Meeste zal wel al goed gedroogd zijn en nog niet zo lang in de verkoop.

PepTalk zei:Oom Klaas zei:Beter zoek je inderdaad een kweker op, voor buitenkweekjes is het nu wel de juiste tijd. Meeste zal wel al goed gedroogd zijn en nog niet zo lang in de verkoop.
De meeste buiten kweekjes moeten nu toch echt nog wel minimaal 5 weken hoor!
+ droogtijd.
Het enige wat buiten nu klaar is zijn deense soortjes, autoflowers en verduisteraars.
Een kweker opzoeken is geen slecht advies!
Oom Klaas zei:PepTalk zei:Oom Klaas zei:Beter zoek je inderdaad een kweker op, voor buitenkweekjes is het nu wel de juiste tijd. Meeste zal wel al goed gedroogd zijn en nog niet zo lang in de verkoop.
De meeste buiten kweekjes moeten nu toch echt nog wel minimaal 5 weken hoor!
+ droogtijd.
Het enige wat buiten nu klaar is zijn deense soortjes, autoflowers en verduisteraars.
Een kweker opzoeken is geen slecht advies!
Oh, nou alle wiet hier is al bijna droog en smaakt super goed.
cheese, ww en lemon skunk
Lavalamp zei:Verduisteraars dus![]()
Oom Klaas zei:lemon skunk en white widow werden door een maat van me gedaan, prachtige toppen en kennelijk dus best vroeg klaar
cheese zou heel goed gejat kunnen zijn want ik betaal er ook 4 eu voor en als het in de shop 10 tot 15 eu is vind ik dat best wel goedkoop :P
funky_skunk_junky zei:Het meeste wat ik ooit heb gekocht is 95 euro aan wiet (samen met vrienden), dus dat is ongeveer 11 gram.
Maar ik denk niet dat ze dat nu nog zullen doen, want er is hier veel controle, omdat hier in een shop in de stad 6 kilo wiet is gevonden.. Oeps :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."