Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGoede high wiet

Goede high wiet

24 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tomaat zei:
Ik raak hasj gewoon zeer snel beu. Leuk om eens te mengen met lekkere wiet, maar ze zouden mij daar geen maand aan moeten leggen. Geef mij maar lekkere wiet!
Klik om te vergroten...
+Een paar miljoen.
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stunner zei:
Ik heb ondertussen die Santa Maria gesmoked met me pijpje en wel leuk effect ja, niet echt super heftig maar zeker een betere high dan die dure haze wel aanradertje.

Mischien iemand nog andere goede high weeds?
Klik om te vergroten...
Je probeert hier toch niet de Amnesia neer te halen he? :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Amnesia is zo overrated.. :rolleyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
^ Vind ik ook!

Het is wel lekkere wiet op zich, maar ik koop hem echt vaker dan ik eigenlijk wil, gewoon omdat het makkelijk is en veel shops die hebben. :tearsofjoy:

Tomaat zei:
Ik raak hasj gewoon zeer snel beu. Leuk om eens te mengen met lekkere wiet, maar ze zouden mij daar geen maand aan moeten leggen. Geef mij maar lekkere wiet!
Klik om te vergroten...

Heb ik ook hoor, met hasj moet ik echt m'n best doen om het weg te roken terwijl het met wiet soms wat te makkelijk gaat. :grin:

Maar, je wordt er wel high van imo. :P
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
+Een paar miljoen.
Klik om te vergroten...
[youtube]X-LsajelhQs[/youtube]


W.F.L. zei:
Heb ik ook hoor, met hasj moet ik echt m'n best doen om het weg te roken terwijl het met wiet soms wat te makkelijk gaat. :grin:
Klik om te vergroten...

Soms wel ja :tearsofjoy:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou ook voor santa maria gaan, ik heb niet zo veel met hase, te scherp en te sterk, dan rook ik liever nog een jointje...
T
ToastsLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jack herrer is mijn favoriete wietje. Punt.

Ik word er altijd lekker high en helemaal vrolijk van. Nooit tam.


Jack :hearteyes:


Ohja: Had laatst ook een soortje genaamd Hindu Kush. Smaakte heerlijk zoet en werd er ook erg high van. Maar niet zo happy als van jack. :tearsofjoy:
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben ondertussen overgestapt naar hash, ik vond het te random bij de wiet vaak was het nog mara de vraag of ik er stoned of high van werd. Bij hash heb ik nu wel het gevoel dat ik er wel high van word, maar heb het nog maar 1 keer gerookt tot nu toe (afgaan)

Als dit zo blijft bevallen zit ik er over te denken om betere hash te kopen.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#9
AK47 is toch meer stoned dan high? Ik zou dan voor super silver haze gaan. Heerlijk die smaak.

Trouwens, TS: je weet toch dat je veel meer 'high' wordt van puur te roken dan met tabak? Kan ook een goeie tip zijn hé.
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#10
NorthernLightBE zei:
AK47 is toch meer stoned dan high? Ik zou dan voor super silver haze gaan. Heerlijk die smaak.

Trouwens, TS: je weet toch dat je veel meer 'high' wordt van puur te roken dan met tabak? Kan ook een goeie tip zijn hé.
Klik om te vergroten...


Ik rook sowieso geen tabak.
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
NorthernLightBE zei:
AK47 is toch meer stoned dan high?
Klik om te vergroten...

Klopt... Vrij goede wiet om lekker stoned van te worden.
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een goeie Santa Maria is High en lekker zoetig :stoned:
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Yo mensen, ik ga morgen naar de Dreadlock in Nijmegen en ik zit te twijfelen tussen de AK-47, Santa maria en de super silver haze.

Het gaat mij er voornamelijk om dat ik er high van wordt en dat het je remmingen wat wegneemt. Welke zou ik dan het beste kunnen pakken?
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
neem van elks wat dan kan je de verschillen proeven

ik zou kiezen voor een super silver haze of de santa maria

greetz mattskovic
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeker de santa maria.
De haze maakt je misschien wel high, maar dat vind ik toch wel zo'n highe bankhanger.
Santa maria staat bekend om de echt geestveruimende werking.

Of er nou echt zoveel verschil tussen zit... Dat is je persoonlijke ervaring.
Maar toch zou ik voor de santa maria gaan, ik vind haze soorten zo overrated duur.
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Pizza Haze zei:
Een goeie Santa Maria is High en lekker zoetig :stoned:
Klik om te vergroten...

Ik heb hem gekocht ik ga hem vanaaf of anders morgen proberen met me twista pipe :grin: I laat jullie nog wel weten hoe die beviel.
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#17
AK 47 heb ik eens veel van gehad, zeer lekkere wiet, lekker stoned maar high niet echt...
SSH is een goede haze, maar de SM ( :P ) zal nog beter zijn werk doen denk ik :stoned:
S
StunnerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tomaat zei:
AK 47 heb ik eens veel van gehad, zeer lekkere wiet, lekker stoned maar high niet echt...
SSH is een goede haze, maar de SM ( :P ) zal nog beter zijn werk doen denk ik :stoned:
Klik om te vergroten...

Het gaat mij vooral erom dat het de remmingen wegneemt en ik er vrolijk en mischien beetje geil van word. Wil het vooral voor het uitgaan gebruiken want daar zijn dat soort effecten wel leuk.

Stoned wil ik zeker niet zijn als ik uitga. :grin:
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#19
twenty4seven zei:
Tomaat zei:
Iedereen zegt dat echt, maar ik ben daar een uitzondering op denk ik... High natuurlijk ook, maar stoned naar een fuif gaan is lange tijd een van mijn favoriete bezigheden geweest. Nog eigenlijk :stoned: :grin:

Ieder zijn ding.
Klik om te vergroten...

Muahh! meestal merk ik zelf ook wel dat als ik gewoon lekker veel zuip en dan ook nog is wat jointjes rook dat ik er niet ontzettend actief bij sta op de zaterdag avond :confused:
haha maar een dikke spliff op de zaterdag avond na wat biertjes.. :hearteyes: :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Als ik eerst een joint rook en dan pas begin te drinken, dan wordt ik inderdaad alleen maar moe.
Als ik eerst wat 'indrink' en dan joints begin te roken, valt dat allemaal goed mee en kom ik in feeststemming.
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stunner zei:
Stoned wil ik zeker niet zijn als ik uitga. :grin:
Klik om te vergroten...

Iedereen zegt dat echt, maar ik ben daar een uitzondering op denk ik... High natuurlijk ook, maar stoned naar een fuif gaan is lange tijd een van mijn favoriete bezigheden geweest. Nog eigenlijk :stoned: :grin:

Ieder zijn ding.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."