Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"http://www.youtube.com/watch?v=O_VFU4dKsr8"
"15jaar , blow al een 2jaar. 1Jaar zelf kopen en op men eentje smoren. 1jaar beginnen roken vanwege het blowen. Ik weet niet of ik oud genoeg ben om een topic te openen , heb allesinds al wat gelezen en heb niets over een bepaalde leeftijd opgevangen. Als er iets is LAAT ME AUB ZO RAP MOGELIJK iets weten? Ik ben beginnen blowen doordat men beste vriend een broer heeft die weed & hasj dealt. 2jaar terug besloten we om is een jointje te roken. Na paar uur sukkelen kregen we uiteindelijk een jointje in elkaar , niet bewust van de gevolgen die er aan te pas kwamen. De eerste keer lukte het niet zo goed de weed ging uit en toen we trokken voelden we niet veel van de weed. Toen een 15 min.Daarna voelden we ons zeer raar en voelde ons ongemakkelijk. Een tijdje erna probeerden we het nogeens en nogeens. Toen hadden we het rollen al onder de knie en we vonden het stoned zijn zo leuk dat we er niet me zijn gestopt. Na een jaar begon in zelf wat te kopen , en ging ik uit men kamer op een plat dak een jointje ketsen. Na een poosje werd ik het aleen smoren gewoon en werd het een dagelijkse gewoonte. Heb ondertussen een relatie met een meisje van 16 die graag wilt dat ik stop met het blowen. Ik begreep haar en samen hebben we besloten om na de kerstvakantie er een eind aan te maken. Ik ben er nu nog vollop van aan het genieten. Maar toen tijd na tijd vroeg ik me af of ik niet te jong was en welke schade dit allemaal aan mijn lichaam heeft aangericht. Is het herstelbaar? Ben ik te jong om te blowen? Heeft dit invloed op mijn groei? Ik zou toch wat informatie kunnen gebruiken. Ik zie er ook naar uit om te stoppen. Heb ook geen idee of het stoppen moeilijk gaat zijn of niet. Of wat ik allemaal ga meemaken. Ik zou wat hulp kunnen gebruiken en wat informatie. Senne."
"Na 2-3 jaar aleen maar ervaringen met alcohol en weed en (2x speed) besloot ik voor de eerste keer MDMA te gebruiken. ook zo gekent als en sop. Je vinger nat maken en het doorslikken van de stof. dosis: 100mg gevolgt door 50mg Na een mislukte poging van het verkreigen van 'md' ben ik blijven smeken bij mijn vriend zodat hij het mij zou regelen. Het was de verjaardag van 1 van men beste maten . Na een hele dag jointen en cava drinken als viering van zijn 17 jaar was het uitendelijk zover ik was zeer zenuwachtig en benieuwt naar de werking. Ik had het ingenomen omstreeks 11u savonds (sop 100mg) . Een vriend was thuis aangkomen met nog wat 'birthday wiet'. we waren vanplan naar een fuif te gaan toen het ineens heel erg hard begon te regenen. Uiteindelijk hadden we beslist van 11:57 ieder 1 erg dikke joint op te steken. ( we waren nog bezig met rollen) Omstreeks 11:40 begon ik het gevoel al te krijgen om buiten te gaan en beginnen te feesten. Sindsdien voelde ik mij blij dat ik op dit moment aan het blowen was. maar ik besefte niet dat er iets met mij aan de hand was en nam nog een halve sop van 50mg. 12:05. ik was zo blij dat het de verjaardag van mijn vriend was en ik gaf hem een 'homiehug' Toen de regen gestopt was zijn we vertrokken. Toen ik aankwam op de fuif voelde ik mij zo thuis , ik ging zo snel mogelijk bonnetjes kopen en begon te drinken. Ik zag vele vrienden van mij en kon niet stoppen met glimlachen naar ze hoe zij hun aan het vermaken waren. Gaf iedereen en hand en begon te praten gelijk het niks was. Het bier smaakte mij erg goed en ging erg snel naar binnen. na het vele socializen en ontmoetingen hoorde ik mijn muziek aankomen. Ik stuurde mijn vriend bier te halen en tegelijk hem een pint trakteren. toen ik alles in men handen had rende ik naar voor en begon zo erg hard te genieten de glimlach was niet van mijn gezicht af te krijgen. Er stonden inorme windblazers op het podium en ging ervoor staan. al dansend voelde ik mij de gelukkigste persoon op aarde. Plots ontdekte ik had ik 3voorgerolde joints in men rugzak had steken en besloot hem gaan te smoren. nodigde 2 vrienden uit een vriendin en een vriend. Ik kreeg het idee om naar het afgelegen gebouw in de buurt te gaan. het was best eng maar ik kende de weg ,zij die achter mij liepen bleven maar zeuren en rondkijken. Maar we waren nogmaar op de beneden verdieping. Ze weigerden de trappen op te gaan. Ik trok er mij niks vanaan en ging helemaal tot boven. En natuurlijk volgde ze. Ik sprak in die 5 minuten maar 1 zin uit : W8 maar tot we boven zijn. ik stapte op het dak en keek over heel de stad. Stak men joint op en ging op de voor de boord vn 1 m hoog (veilig) staan en rookte hem tot ik genoeg had en gaf hem door. Ik was nog nooit zo gelukkig geweest , ik wou men joint zo graag delen met hun ik wou hem niet meer terug. Terug naar de fuif , erg actief voelde mij precies heel dronken en stoned in men hoofd , maar fysiek was ik heel erg ; ik kan het niet uitdrukken in woorden maar , ik kon perfect recht stappen etc. Was nogaltijd heel sociaal en dol gelukkig en genietend van de muziek tot omstreeks half 4 voelde ik het intens. Ik heb 24 euro opgedronken aan bier en ongeveer 6 joints gerookt en ik denk ook dat er ook wel heel wat heeft aan geholpen om nog tot half 6 het feestvarken uit te hangen. Nu het morgen terug school is plan in zaterdag nog eens hetzelfde te doen , of iemand enig idee wat ik nog kan innemen waar niet teveel risico en 'bad-sides' aan tepas komen los van het 'kapotmaken van je lichaam' al bij al : ZEER TOFFE ERVARING"
"Tufnut zei: Met je vingers in de M en dan precies weten wat je pakt? Sure! Beter doseer je wat precieser. Ik zal niet gaan gooien met smokeschurft zei: het 'kapotmaken van je lichaam' Klik om te vergroten... , maar wel wil ik je meegeven hoe je XTC (oftwel MDMA) op een juiste manier gebruikt, zodat de risico's redelijk aanvaardbaar blijven. Gebruik 1x in de 2 maanden en neem dan 1 a 2 mg per kg lichaamgewicht. Zorg ervoor dat je spul getest is (geld ook voor kristal en zeker voor poeder). Wees nauwkeurig in je dosering. Meer is echt niet beter. Eet niet te kort vooraf, aaar zorg wel voor genoeg gezonde voeding op de dag vooraf. Verder is alcohol gebruik in combi met M af te raden omdat het simpelweg de leuke effecten van de M tegenwerkt. Blowen daarentegen is Gebruik je op bovenstaande wijze dan zal de magie nog lang blijven en zul je er slechts beperkt schade van ondervinden. Klik om te vergroten... in een halve gram gekocht afgewogen en proper verdeelt =) zeker bedankt voor de tips zal er rekening mee houden voor de volgende keer !"
"Weed Hasj Alcohol Nicotine i wanna live in peace and smoke my weed"