#1
Het is ook een kwestie van smaak! ik Vind een waterpijp roken 10x lekkerder dan een vaporizer.
PepTalk zei:Werkt prima met hasj.
Waar je in een joint je hasj vaak niet eens helemaal verbrand (harde stukjes as) kun je dat met een bong zelf bepalen.

segfault zei:PepTalk zei:Ook geprobeerd, die hasj ging er gewoon niet af. Zelfs met een mesje of ethanol/allesreiniger/chloor, het leek wel gewoon versmolten met het ijzer.
Zal wel geen beste hasj geweest zijn dan![]()
Naar mijn idee is goede hasj juist zacht. Als ik Zero Zero (laagste van laagste, keiharde blok) vergelijk met een Polm, Super Polm of Tibsla (betere hasj verkrijgbaar hier) dan verkruimelen deze al vrij snel zelfs zonder te verwarmen. Als je zoiets als ice-o-lator hebt van hoge kwaliteit dan is het bijna hasj olie als je hem langere tijd in je broekzak draagt
Trouwens voor het schoonmaken van mijn vaporgenie (plastic stuk waar je aan trekt en metaal stukje voor de bowl) heb ik ook gewoon de bong cleaner gebruikt. Wel verdunt met water. Dit is allemaal zonder problemen gegaan. Ik heb deze gewoon bij de smartshop Sirius gekocht.
Hakvlees zei:Ik ben zelf meer fan van de bong vanwege het snelle effect. E
Eigenlijk is een vaporizer echt wel aan te raden, maar neem er dan een goedkope bong bij vanwege het praktisch nut.
Het is te zien, het is iets gezonder als je geen tabak gebruikt natuurlijk.yrevocera zei:Okee, bedankt! En zijn bongs dan even slecht als joints?
Gelukkig dat je dit even verduidelijkt.picturae zei:neen want je hebt geen vettige tabak in een bong, puur natuur
een vaporizer verhit/verdampt je thc al de andere rommel blijft zitten.
Aangezien het verdampt komen er ook geen schadelijke stoffen vrij die je wel krijgt bij verbranding.

had er zin inGelukkig dat je dit even verduidelijkt.
picturae zei:had er zin inGelukkig dat je dit even verduidelijkt.![]()
en zo kon jij mij er even op wijzen dat dit dus onnodig was![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."