Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@scopolamine: kan je trippen van een mao remmer alleen? En wat is dan een goede dosis? Ik heb nog syrische wijnruit liggen en passiebloem."
"bedankt voor het antwoord Ik ga eens wat experimeneren met die passiebloem, aangezien ik aan het stoppen ben met wiet zou dit middel mij dan wat rustiger maken? En wat is beter roken of thee zetten?"
"Re: De gevolgen van met weed betrapt te worden op weg naar b Waarom zijn mensen ook niet gewoon slim genoeg om tijdens dat stukje van de shop tot thuis de dope bij hun edele delen te steken Klik om te vergroten... Omdat dat valsspelen is, en dan is er helemaal niets meer aan"
"Mooi report Ik heb al andere reports gelezen van jou en je schrijfstijl is steeds fenomenaal, ik zou het veel te moeilijk vinden om een trip weer te geven, je beleeft zoveel op 1 moment. Als ik ooit ayahuasca zou doen is het toch ook bij de santo daime vroeger was ik er tegen maar door jou reports en uitleg snap ik waarom ze er een bepaalde "structuur" aan geven."
"kleine held, lsd op een tweedaagse met de klas Mijn pupillen staan altijd op springen als ik lsd op heb, had jij hier dan geen last van? En met hoeveel ben je aan de zegels gegaan? Ik denk niet dat ik dit zou kunnen, het gevoel dat je je moet gedragen tussen al die nuchtere mensen zou ik nooit kunnen dragen"
"je maakt het beste thee van paddestoelen of truffels, piek komt harder en sneller en het is iets sneller gedaan maar aangezien je geen truffels of paddos in je maag steekt kan je geen last hebben van misselijkheid. Dit werkt toch altijd voor mij. En misschien een tip voor de volgende trip, ga op avontuur in een bos ."
"ja overdag zie je gewoon alles veel beter snachts in het bos rondrennen naakt heeft ook wel iets"
"Over dat dromen: ik heb vaak het idee dat ik dingen droom die ik dan maanden nadien meemaak of toch een beeld uit die droom terug zie. Zo had ik een droom dat ik met een vriend in een bos rondliep en we kwamen op een hele mooie open plek. Toen ik voor het eerst truffels at en 1 van mijn beste vrienden inleide in de wereld van de psylocibine (met paddestoelen had ik al wat ervaring ongeveer 25 trips) kwamen we ook op die plek. Eerst zag ik een stukje en ik moest onmiddelijk aan die droom denken maar het plaatje klopte niet helemaal.We liepen verder waardoor we de plek beter zagen en toen wist ik zeker dat het de plek uit mijn droom was. (die vriend is trouwens mijn nieuwe tripbuddy, ik denk dat hij ervoor gemaakt is :P als ik hem niet had tegengehouden waren we de week erna al terug aan de truffels gegaan ) Volgens mij droom ik soms toekomst ofzo klinkt raar maar ik ben er echt zeker van bepaalde beelden en situaties te zien die ik maanden ervoor heb gedroomt en dan meestal opsta met 'op wat sloeg deze droom' maar het is inderdaad echt moeilijk om volledige dromen te herinneren. Sinds ik ben gestopt met smoren droom ik nog meer en kan het me iets beter herinneren maar ik denk dat ik eens een droomdagboek moet beginnen bijhouden."
"cheiron zei: Bovendien ga je ook lucide dromen als je ze opschrijft, zeg maar dat je in je droom weet dat je droomt. quote] alleen door het op te schrijven? Klik om te vergroten..."
"k doelde niet zo zeer op het zicht. Meer op het feit dat het bos 's nachts best angstaanjagend kan zijn. Ik zou het leuk vinden, maar ik denk dat er veel mensen problemen mee zouden hebben. Zeker een deel beginners. Klik om te vergroten... volledig mee akkoord Angst zit tussen de twee oren maar ik begrijp wel waar het vandaan kan komen. Mijn trips gebeuren vaak in de late namiddag zodat ik deels dag deels nacht kan meemaken. En normaal wacht ik altijd op een volle maan. full moonpower De hoeveelheid water maakt niet veel uit, ik reken gewoon 1 tas per persoon en doe meestal 1 extra omdat er wel wat verdampt, water laten koken en van het vuur halen dan mengen met onze vriendjes en laten trekken."