#1
Pcies...
Het is een Leugen dat wiet sterker is dan vroeger.
Hash had ook in de 60s thc gehaltes tot 25% (bv india hash)
Dit is ALTIJD zo geweest.
De bewering is gebasseerd op de verhouding buitenteelt en binnenteelt. Vroeger was dit voornamelijk buitenteelt.
4000 jaar geleden trok men er de etherische olie al uit.
en in de 70s verkopen ze er de tools voor in de winkel.
etherische olie (hasholie) = 30-60% thc
Hier nog een link naar een keukenguide voor het maken van pure thc, en zn acetate van 1973:
http://forums.mycotopia.net/attachments ... lchemy.pdf
vanaf 1976 bestaat het onderscheid tussen lijst 1 en lijst 2 van de opiumwet. Daarvoor was cannabis cannabis..of het nu olie was of tak.
Tot zover de ontkrachting van de politieke mantra die uiteindelijk zal moeten leiden tot de illegalisering van cannabis.
---------------------------------------------------------
Dan komen we bij punt 2.
Wie zegt dat meer thc in je wiet
-verslavender is
-slechter is
-een grotere maatschappelijke impact heeft
-...harddrugs is..
Wie heeft hier onderzoek naar gedaan?.... Juist..Niemand.
Dit word gewoon gezellig en zonder wetenschappelijk fundament beweert. En zoals je ziet...als je het maar vaak genoeg in de media schreeuwt.. word het zelfs door het drugspubliek gelooft en overgenomen.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat langdurig oliegebruik Niet leidt tot extra verslaving, of afkickverschijnselen, overdoseringen, gekte of stiekem vermoorde mensen begraven in mn voortuin.
It's A LIE!!
dus denk na en denk voor jezelf en hou eens een keer op om met het verstand op nul de media na te praten.
Nederland word klaargestoomt voor illegalisering van cannabis en Dit is het voornaamste middel.
Het is een Leugen dat wiet sterker is dan vroeger.
Hash had ook in de 60s thc gehaltes tot 25% (bv india hash)
Dit is ALTIJD zo geweest.
De bewering is gebasseerd op de verhouding buitenteelt en binnenteelt. Vroeger was dit voornamelijk buitenteelt.
4000 jaar geleden trok men er de etherische olie al uit.
en in de 70s verkopen ze er de tools voor in de winkel.
etherische olie (hasholie) = 30-60% thc
Hier nog een link naar een keukenguide voor het maken van pure thc, en zn acetate van 1973:
http://forums.mycotopia.net/attachments ... lchemy.pdf
vanaf 1976 bestaat het onderscheid tussen lijst 1 en lijst 2 van de opiumwet. Daarvoor was cannabis cannabis..of het nu olie was of tak.
Tot zover de ontkrachting van de politieke mantra die uiteindelijk zal moeten leiden tot de illegalisering van cannabis.
---------------------------------------------------------
Dan komen we bij punt 2.
Wie zegt dat meer thc in je wiet
-verslavender is
-slechter is
-een grotere maatschappelijke impact heeft
-...harddrugs is..
Wie heeft hier onderzoek naar gedaan?.... Juist..Niemand.
Dit word gewoon gezellig en zonder wetenschappelijk fundament beweert. En zoals je ziet...als je het maar vaak genoeg in de media schreeuwt.. word het zelfs door het drugspubliek gelooft en overgenomen.
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat langdurig oliegebruik Niet leidt tot extra verslaving, of afkickverschijnselen, overdoseringen, gekte of stiekem vermoorde mensen begraven in mn voortuin.
It's A LIE!!
dus denk na en denk voor jezelf en hou eens een keer op om met het verstand op nul de media na te praten.
Nederland word klaargestoomt voor illegalisering van cannabis en Dit is het voornaamste middel.