Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zou iemand mij kunnen vertellen of er nog shops open zijn in eindhoven en of deze goeie wiet verkopen. Ik ben namenlijk ook een belg en ben een uitstapje aan het plannen"