Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je favo wiet/hasj?

Wat is je favo wiet/hasj?

26 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
t
truffelmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#1
moeilijke vraag hoor je hebt zoveel soorten. van de soorten die iedereen kent rook ik uiteraard gewoon het liefst een lekker hazeje ( amnesia. ) van de hasj kunnen sommige skuffjes ook echt heel erg lekker zijn.
2
2cbeenhamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van wiet heb ik meestal een haze, meestal silver haze.

Hasj altijd polm of superpolm.
A
AbsurdLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vind amnesia of kandy kush wel echt heel lekker. :)
b
brahmaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vrij simpel, wat rook je het liefst, wiet of hasj? en welke dan precies?
Ik rook zelf het liefste een dikke hasj joint, super polm als het even kan :) maar kan ook wel genieten van een lekker suikerbuik jointje. Zal jullie niet heel bekend in de oren klinken maar is een soort huiswiet van een shop hier in den bosch, weet niet zeker of ik mag zeggen welke ivm de forum regels

peace :stoned:
M
Mr.SinisterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tot nu toe: Silver haze. Ben sneller weer nuchter, maar het komt in het begin veel harder aan. ook vind ik dat er dat met silver haze er heelveel in mn hoofd omgaat, en hele inspirirende en creative gedachtes heb, en mn lichaam voelt niet zo zwaar.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je mag naam en toebehoren over een shop hier gewoon posten hoor.
Zolang het geen reclame, spam of illegale verkooppunten worden.

Ik vind het lastig om een favoriet wiet of hasje te benoemen. Dit om het feit dat een naam niets zegt. Wanneer je de ene week wiet x gaat halen, is dat een week later totaal andere wiet x. Dit is nog erger met hasj, daar dit vaak geïmporteerd is en dus erg kan wisselen in kwaliteit.
Wiet en hasj worden vaak door de shop een naam gegeven afgaand op geur en uiterlijk.

Als ik toch moet kiezen ga ik voor de sativa dominante wietjes en zo potent mogelijke hasjes. Liefst van een binnenkweek 1e klop.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lastige vraag de bob marley wiet die ik nu in bezit heb vindt ik heerlijk maar vindt diverse hazesoorten ook wel lekker... Maar namen zeggen niet veel dus dan maar gewoon de wiet die ik nu in mijn bezit heb...
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
willemv zei:
de wiet die ik nu in mijn bezit heb...
Klik om te vergroten...

Ik denk dat ik dit vanaf nu als mijn standaard antwoord geef als mensen mij vragen wat mn favoriete of lievelings rokertje is. :grin:

De lekkerste wiet die je kunt roken, is die op dat moment op tafel ligt toch? :stoned:
Het lekkerste jointje is ook diegene op dat moment in je hand :)

Of je moet echt crap aan het roken zijn uiteraard, dan smacht je naar beter.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vond het zelf ook wel een passend antwoord, tegenwoordig als ik wiet haal wil ik deze eerst even goed bekijken voordat ik het koop of rook.. Jarenlang heb ik alles gerookt wat ik maar kon roken maar nu niet meer alleen high grade wietjes...
d
dernaelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sinds kort heb ik de Critical Kush leren kennen, heel erg lekker wietje dus deze rook ik sindsdien regelmatig.

Maar als ik mezelf wil trakteren, dan pak ik de trein naar Amsterdam en ga ik naar de Dampkring. Daar hebben ze een wietje genaamd 'Big Bhudda Cheese'. Dit is tot nu toe mijn favoriet, lekkere compacte toppen een super krachtige cheese smaak en een high waar je u tegen zegt. :)

Dernael. :stoned:
C
CocaineLsdXtcLid
01-01-2024, 00:00
#11
weed Sensi van Uncle Sam in arnhem.
hasj ice-o-later o.a kronkel nijmegen

mensen het hier mee eens?
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mr.Sinister zei:
, en mn lichaam voelt niet zo zwaar.
Klik om te vergroten...

Ja, dat is typisch sativa :stoned:
T
Trippin-28Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Purple kush.
Amnezia haze.
S
SennidLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat moet dan wel Orange Bud zijn.

Vriend van me heeft één keer zelf Orange Bud gekweekt, en het was de beste trip die ik ooit heb gehad.

Helaas heb ik het maar een keer uit kunnen proberen, en woon ik niet in een grote stad dus de shop heeft hier alleen Sneeuwwitje / White Widow
w
wiet&hasjsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#15
welke wiet?

ik persoonlijk rook het liefs blue cheese een kruising uit blue berry en cheese .maaar voorbeeld een lemon haze of amnesia gaat er oook wel goed door :stoned: en als het over hasj gaat naja nougat vind ik wel lekker en word aardig high .
mijn vraag: wat voor wiet of hasj roken jullie het liefst? :smoke:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb je topic even naar het al bestaande topic erover verplaatst.

Hier verschilt dat maar meestal Lemon haze of Amnesia :wink:
g
good_TIMesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wiet: lemon haze
Hasj: polm
Heb een grote voorkeur voor hasj al heb ik onlangs pas ontdenkt hoe chill assie is :mrgreen:
D
DruggedMouseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Amnesia :hearteyes: die is echt geweldig, vind hem wel een beetje trippy ook, lekkere 'mind high' om zo maar te zeggen, zit er nu ook 1 te roken me Amnesia, mmm. :hearteyes:
K
KenazLid
01-01-2024, 00:00
#19
Soorten zeggen inderdaad niet zoveel.

Maar ik kom toch vaak uit bij:
- Verscheidene soorten haze
- Orange bud, amnesia, ...

Maar herinner me wel als gisteren een weedje, genaamd 'paasweed' (uit goes), lekker potent goedje. Uiteraard betrof het hier een tijdelijke actie.

Mijn allereerste ooit was white widow.

Hasj heb ik minder gerookt, al bevalt het me even veel. Nochtans al veel kledij kapot gekregen, door de bijtende gaten dat het goedje veroorzaakt. :wink:
Ik neem het vaakst de iets makkelijkere om te verkruimelen, zoals superpolm. Of wat de pot schaft. :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik vraag het tegenwoordig maar gewoon aan de man daar wat lekker is, leuk voordeel als je 'vaste' klant bent :)

Want inderdaad de namen zeggen niiets meer tegenwoordig, vroeger werd mij al eens een zakje fantasie wiet gegeven als naam door de eigenaar lol.
Rookte als eerste super-skunk vroeger dat zie ik tegenwoordig zelden of normale skunk ook niet veel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."