Lina koop inderdaad gewoon een voorgedraaid jointje.
Zeg gewoon tegen die verkoper dat je het een keer wil uitproberen en dat het je eerste keer wordt. Ze zullen je echt niet naaien. Kijk wel of het een beetje een degelijke shop is. Sommige shops zien er super mooi uit en hebben hele goede nette service en weten veel van hun producten. Andere shops hebben ze misschien weinig tijd voor een heel lang gesprek en verkopen ze gewoon, zonder heel bewust met hun producten en de consumenten bezig te zijn.
Ik raad je wel wiet aan, want voor de eerste keer gaat dat een onvergetelijke ervaring worden. Doe het uiteraard wel samen! Een paar hijsjes ( 4 a 5 normale hijsen) zijn denk ik wel genoeg voor de eerste keer, maar je kan hem bewaren als je nog een paar hijsen later wilt nemen. Ik zou er voor de eerste keer wel 5 uur voor uit trekken, ondanks dat je stoned gewoon wel normaal kunt functioneren.
Zelf hou ik tegenwoordig van een paar hijsjes haze, of een lekker uplifting hasj (polm/ketema).
Maar ik blow eigenlijk bijna nooit meer. Ik vind het niet meer heel bijzonder leuk ofzo.... Al genoeg gedaan in me leven en op een gegeven moment ken je het wel. Nuchter zijn is eigenlijk ook best wel heel erg lekker.
Helemaal nu ik zo veel sport en ''in balans'' ben met mezelf (oh wat klinkt dat zweverig). Ben me de laatste tijd aan het verdiepen in het boeddhisme en dat kan ook een heel erg voldaan en gelukkig gevoel geven
![:grin:]()
Maar ja daar gaat het hier niet om :P
Veel plezier je eerste keer