Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je favo wiet/hasj?

Wat is je favo wiet/hasj?

26 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
L
Lina23Lid
01-01-2024, 00:00
#1
truffelmaniac zei:
moeilijke vraag hoor je hebt zoveel soorten. van de soorten die iedereen kent rook ik uiteraard gewoon het liefst een lekker hazeje ( amnesia. ) van de hasj kunnen sommige skuffjes ook echt heel erg lekker zijn.
Klik om te vergroten...

Snap dat het idd een lastige vraag is, maar ja ik moet toch ergens beginnen :mrgreen: en hopen dat de eerste die ik probeer ook een goede is
g
green haze2Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind de meeste haze wel chill, maar ook northern lights vind ik erg goed!
W
WeirdyBeardyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lina, kun je niet gewoon zo'n voorgedraaide halen van een paar euro? Lekker makkelijk als je zelf niet rookt (of kun je wel een jointje draaien?). Ik zou idd ook zeker geen hele oproken als je nog een beetje normaal wilt zijn na een paar uur. De eerste keer dat ik het deed.... poeh voelde niks in het begin dus bleef maar doorroken. En als je ineens te veel hebt :kots:
S
SmokenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lina koop inderdaad gewoon een voorgedraaid jointje.
Zeg gewoon tegen die verkoper dat je het een keer wil uitproberen en dat het je eerste keer wordt. Ze zullen je echt niet naaien. Kijk wel of het een beetje een degelijke shop is. Sommige shops zien er super mooi uit en hebben hele goede nette service en weten veel van hun producten. Andere shops hebben ze misschien weinig tijd voor een heel lang gesprek en verkopen ze gewoon, zonder heel bewust met hun producten en de consumenten bezig te zijn.

Ik raad je wel wiet aan, want voor de eerste keer gaat dat een onvergetelijke ervaring worden. Doe het uiteraard wel samen! Een paar hijsjes ( 4 a 5 normale hijsen) zijn denk ik wel genoeg voor de eerste keer, maar je kan hem bewaren als je nog een paar hijsen later wilt nemen. Ik zou er voor de eerste keer wel 5 uur voor uit trekken, ondanks dat je stoned gewoon wel normaal kunt functioneren.

Zelf hou ik tegenwoordig van een paar hijsjes haze, of een lekker uplifting hasj (polm/ketema).

Maar ik blow eigenlijk bijna nooit meer. Ik vind het niet meer heel bijzonder leuk ofzo.... Al genoeg gedaan in me leven en op een gegeven moment ken je het wel. Nuchter zijn is eigenlijk ook best wel heel erg lekker. :rock:

Helemaal nu ik zo veel sport en ''in balans'' ben met mezelf (oh wat klinkt dat zweverig). Ben me de laatste tijd aan het verdiepen in het boeddhisme en dat kan ook een heel erg voldaan en gelukkig gevoel geven :grin: Maar ja daar gaat het hier niet om :P

Veel plezier je eerste keer
S
SkaffachtigLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wiet: Goede haze, Amnesia maakt zijn naam vaak wel waar.
Hasj: Besaha-Nougat of een goede super pollem
t
truffelmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#6
moeilijke vraag hoor je hebt zoveel soorten. van de soorten die iedereen kent rook ik uiteraard gewoon het liefst een lekker hazeje ( amnesia. ) van de hasj kunnen sommige skuffjes ook echt heel erg lekker zijn.
2
2cbeenhamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Van wiet heb ik meestal een haze, meestal silver haze.

Hasj altijd polm of superpolm.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."