#1
moeilijke vraag hoor je hebt zoveel soorten. van de soorten die iedereen kent rook ik uiteraard gewoon het liefst een lekker hazeje ( amnesia. ) van de hasj kunnen sommige skuffjes ook echt heel erg lekker zijn.

willemv zei:de wiet die ik nu in mijn bezit heb...

Mr.Sinister zei:, en mn lichaam voelt niet zo zwaar.

en als het over hasj gaat naja nougat vind ik wel lekker en word aardig high .

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."