Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb meestal van de pep de volgende dag last van "buikpijn" maar heb dit niet altijd van de pep maar het is toch de zelfde pep. iemand tips hoe die de pijn in de buik de volgende dag tegen gaat?"
"je kan zeker net zo hard gaan of zelfs harder maar het verschil is dat je bij de 1ste keer geen idee hebt wat je overkomt en bij de 2de keer je het wel ongeveer weet. dus de eerste keer is het helemaal nieuw voor je en komt overweldigender over. maar dat hoeft niet te betekenen dat je harder gaat. wel is de 1ste keer het mooist waarschijnlijk daarom goed plannen en organiseren de eerste keer. en natuurlijk 2/3 maanden ertussen laten."
"hallo, ik heb een dag geleden me hand opengehaald aan prikkeldraad en nu zitten er 7 hechtingen in me binnenkant van me hand. nu heb ik een vraag aangezien ik maandag nacht naar een feest wil en mijn bedoeling was om xtc te gaan gebruiken dan.. maar kan dit veel kwaad aangezien de hechtingen. heb al meerdere keren xtc gehad dus zal niet compleet van t padje gaan.. of zou t verstandiger zijn om bijv speed te gebruiken waar ik zelf niet zo voorstander van ben.. en ja ik weet dat t natuurlijk verstandiger om niks te gaan gebruiken maarja dat doe ik toch wel.. de hechtingen gaan er over een week uit.. alvast bedankt!"
"ja de vraag is of het herstel er echt slechter van zal worden.. want ik denk dat ik tijden xtc me hand nog wel rustig kan houden.."
"ik zou nog graag een paar meningen van andere personen willen horen. hoe ze dit zouden aanpakken?"
"zal het niet een probleem worden met het stil houden van de hand? nu is het geen probleem omdat t anders pijn doet maar onder invloed van xtc kan ik me voorstellen dat ik me hand misschien te veel zal bewegen.. en dat het na de tijd goed pijn kan doen.."
"1Cocaine 2Lsd 3Xtc party machen"
"pillen bikken, snoepen , nuppen"
"weed Sensi van Uncle Sam in arnhem. hasj ice-o-later o.a kronkel nijmegen mensen het hier mee eens?"