Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik hier nog iets toe mag voegen; jezelf van tevoren goed informeren over dit soort dingen is slim en alleen maar aan te raden, maar op mij komt het een beetje over alsof je je er best wel druk over maakt. Dat had ik tijdens mijn eerste XTC-trip, en uiteindelijk heeft dat ervoor gezorgd dat ik de helft van de trip enorm paranoia was en totaal géén leuke tijd had. Verder zou ik het als ik jou was inderdaad doen met andere mensen die je vertrouwt, en niet op een feest/festival/plek waar het overgrote deel van de mensen alleen maar aan het zuipen is, dat kan nog wel eens botsen. Veel plezier in ieder geval!"
"Klinkt heel bekend, een keer na een lekkere XTC-trip voelde ik me niet echt meer 'deel van de maatschappij' toen ik 's middags na de after terugfietste naar m'n huis. Toen ik thuiskwam zei een huisgenoot nog iets in de richting van: 'gaat het wel? Je zweet echt enorm hard'. Ben toen op bed gaan liggen, maar mijn kamer heeft een inloopkast die precies groot genoeg is voor een persoon om in te staan. Ook al was het toen overdag, terwijl ik in bed lag kon ik niet stoppen met staren naar die inloopkast omdat ik zó enorm bang was dat er een gedaante of iets in zou verschijnen. Overigens was dit gevoel na mijn XTC-dip ook compleet weg. Om het te voorkomen; neem minder. Zoals andere mensen ook al zeggen, misschien toont dit wel aan dat je gevoelig bent voor dit soort angstige/paranoïde gevoelens of dat je vatbaar bent voor psychoses. In dat geval zou ik gewoon veel minder pakken, of simpelweg niet meer doen."
"Hoi mensen, Vorige week heb ik voor de vierde keer ooit XTC genomen, in een besloten club waar iedereen aan de drugs was. Dit was by far mijn mooiste ervaring tot nu toe, en kan niet wachten om over een maandje of 2-3 weer eens een pilletje te nemen. Gedurende het hele feestje ging ik heel lekker op in totaal anderhalve gold bar (dus daar deed ik zo'n 5 uur lang mee), maar ik heb zo'n twee uur voordat de muziek uit ging nog driekwart blauwe ninja turtle bijgepakt - had ik achteraf beter niet kunnen doen denk ik. Ik heb nu een paar vraagjes, en vraag me af of jullie dit ook wel eens gehad hebben bij XTC en hoe jullie dat hebben ervaren. (voordat ik die blauwe had bijgepakt) - Telefoonscherm was bijna niet af te lezen, dit vond ik zelf niet heel erg - Mijn visie trilde soms, dit was dan wel weer naar, kwam en ging gelukkig met vlagen (nadat ik die blauwe had bijgepakt) - Ik begon te hallucineren. Eerst zag ik in de 'chillruimte' van de club de hoofden van de mensen helemaal links in soort van abstracte polygone vormen veranderen, dat vond ik wel tof. Nadat ik even met wat mensen om me heen had gepraat, zag ik dat i.p.v. er twee mensen (zoals toen het hallucineren begon), opeens een stuk of zeven waren met polygone hoofden. Nog steeds zag ik mensen dichtbij wel gewoon normaal. Na ongeveer een half uur daarentegen, zag ik iedereen in de ruimte op die manier - alleen hun hoofden dan. Toen met een vriend even naar de dansvloer gegaan omdat het relativeren niet echt lukte waardoor het best wel heavy was, maar van de lichten op de dansvloer werden mijn hallucinaties heel anders en veel intenser. Er waren strobes, en elke keer als die even schenen zag ik van alles en nog wat, behalve hetgene dat er om me heen gebeurde. Het deed me een beetje denken aan sterke visuals hebben tijdens LSD of truffels, en dan je ogen dichtdoen. Op een bepaald moment was het zo heftig, dat terwijl ik een stukje naar voren danste ik letterlijk enorm schrok van whatever ik toen zag, en een meisje dat links naast me stond weer heel erg schrok van mijn schrikbeweging. Gelukkig stopten de hallicunaties na ongeveer een half uurtje. Nu heb ik van een vriend wel eens gehoord dat hij na twee dagen lang feesten met XTC in de trein naar huis gezichten zag in de reflectie van het raam in de trein, en dat hij op de fiets naar huis verder nog constant vage mensen zag staan op straat, welke helemaal niet echt bleken te zijn. Dat vind ik altijd nog steeds bizar eng klinken, en ik vraag me dus vooral af of zoiets - dat nog heftiger is dan mijn hallucinaties - zou kunnen gebeuren met het gebruik van mezelf die nacht, ook al vond ik (naast de blauwe ninja turtle dan) niet echt dat ik te veel heb genomen. Ervaringen? Tips?"
"Dit heb ik ook een keer gehad, maar dan in hele milde vorm. Was twee jaar geleden met oud en nieuw. Het is alleen wel heel raar, want ik die avond in totaal een halve pil gehad, en verder geen drank of andere drugs. Wél is het zo dat ik misschien 4(?) uur slaap heb kunnen pakken, de nacht voor het gebeurde. Vermoeidheid gok ik dus, maar dan alsnog."
"Mooi! Ik ben heel benieuwd, heb echt er onwijs veel zin in. Bedankt voor de tips, prettige Kerst nog, en een magische jaarwisseling voor iedereen etc etc"
"Snoeischaar zei: -knip- Klik om te vergroten... Thanks so much! Dit was echt een extreem behulpzaam antwoord. Alles wat je over X zegt, herken ik heel goed. Het is géén Awakenings trouwens In dat geval neem ik ik maar één capsule, voor we er heen gaan. Kan ik rustig kijken hoe het valt, hoef ik me niet druk te maken om gepakt te worden bij de ingang, en kan ik niet met m'n leipe hoofd nog eentje naar binnen werken, als ik denk dat het even wat minder wordt. Ik ga nu even je tripreport lezen!"
"Het is een event waarvan algemeen bekend is dat er normaal gesproken nooit echt moeilijk wordt gedaan over drugs, maar deze keer staat er bij elk bericht van de organisators in capslock bij: 'ONZE DRUGSPOLICY: ZERO TOLERANCE!!' dus deze keer ga ik liever zonder troep naar binnen. Besides, ik ken er genoeg mensen die waarschijnlijk grammen pep mee naar binnen smokkelen, als de effecten weg beginnen te ebben, kan ik altijd gewoon een beetje pep halen en een paar sleutelpuntjes nemen. Tenzij jullie zeggen dat dat geen goed idee is? Ik lees namelijk overal dat je bij 4-FA nog wel andere dingen (of weer 4FA zelf) bij kunt pakken, maar dat het amper tot geen effect heeft. Slapen die nacht en de dag erna ga ik sowieso niet, want ik hoor net dat er al een after gepland is, waarna we doorgaan naar het NYD-event van dezelfde tent als NYE."
"Handige chart! Helaas zie ik 4FA er niet op staan. Maakt ook niet uit, ik zie wel hoe ik me ga voelen vannacht. Heb er echt onwijs veel zin in, heel benieuwd naar de 4F. Alvast happy new year iedereen!"
"Hoi mensen, Gisteren ben ik er even aan herinnerd waarom ik altijd ballonnetjes maak met een slagroomspuit, in plaats van met een cracker. De ballon ontglipte, en bijna de hele lading van het patroon kwam over mijn wijsvinger heen. Die werd wit, en zat er toen ongeveer twee minuten aan vastgeplakt. Gespoeld met lauw water, niet direct op de 'plek van impact', en toen ging het wel weer - ook omdat ik genoeg bier in m'n mik had om er niet zo veel van te voelen. Nu zit er een brandwond op ongeveer de helft van mijn wijsvinger, en het doet pijn als een malle. 'Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten', 'eigen schuld, dikke bult' en dergelijke zijn hier wel van toepassing, maar hebben jullie nog tips voor nu? Alvast bedankt!"
"Volgens die pagina heb ik dan een tweedegraads brandwond, en zal dus wel herstellen. Thanks!"