Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsshotjes

shotjes

53 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#1
yo,
ik ben een fan van shotjes maar hoe stoned wordt je er nou van?
want het kan ook gewoon komen door een harde nicotine shot of zo...
bij shop joints zit bijna niets achterin heb ik wel eens gehoord, hebben shotjes dan ook geen zin?
want ooit gehoord dat de thc ook aan de shag gaat hechten als je het rookt of zo.


tnx
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#2
de shotjes die ik ken hebben niets met een joint te maken.... wat bedoel je?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als de joint nog maar erg kort is doet men (al brandend) de joint omgekeerd in de mond met de achterkant van de tip tussen de lippen en het brandende deel in de mond. Dan ze je je lippen strak om de tip en blaas je, de lucht kan alleen via de joint naar buiten. Die rook blaas je in de longen van iemand anders, je maakt een soort koker van je handen die je tussen jouw mond en de mond van de ontvanger zet. Zo krijgt de ontvanger in 1 keer heel veel rook binnen.
't Is vies, niet leuk en je word er echt niet meer stoned van dan een paar goede hijsen.

THC hecht zich trouwens ook niet aan shag.
Iedere coffeeshop heeft andere voorgedraaide joint, dus of er bij de tip bijna geen wiet meer zit zal per joint verschillen en ook per shop.

Shotjes zijn overbodige kwelling van de luchtwegen.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat noemen wij een nosso of neussie.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hislordship zei:
Dat noemen wij een nosso of neussie.
Klik om te vergroten...
Nee zo noemen negers/fopnegers/andere sukkels het.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hislordship zei:
Dat noemen wij een nosso of neussie.
Klik om te vergroten...

Wat heeft het met de neus te maken :confused:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Int antwerpse ist: een souflé
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oom Klaas zei:
Shotjes zijn overbodige kwelling van de luchtwegen.
Klik om te vergroten...
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#9
Oom Klaas zei:
Hislordship zei:
Dat noemen wij een nosso of neussie.
Klik om te vergroten...

Wat heeft het met de neus te maken :confused:
Klik om te vergroten...

Je inhaleert met je neus.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#10
That brings back memories... Vroeger deed ik dat wel en voor zover ik me kan herinneren werd ik er knetterstoned van :P Verder vind ik het ook heel ongemakkelijk en vies en daarom doe ik het niet meer.

Een andere manier om een shotje te nemen is om je vuist te ballen. Dan stop je de joint aan de ene kant van je vuist en aan de andere kant van je vuist zuig je. Hierdoor komt de rook dus eerst door je hand heen voordat het in je mond komt. De laatste keer dat ik dit deed is jaren geleden, maar toen had ik het gevoel dat het wel werkte. Dit kan je ook al doen zodra je joint aansteekt en niet pas bij het laatste stukje.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#11
ImmortalTech zei:
That brings back memories... Vroeger deed ik dat wel en voor zover ik me kan herinneren werd ik er knetterstoned van :P Verder vind ik het ook heel ongemakkelijk en vies en daarom doe ik het niet meer.

Een andere manier om een shotje te nemen is om je vuist te ballen. Dan stop je de joint aan de ene kant van je vuist en aan de andere kant van je vuist zuig je. Hierdoor komt de rook dus eerst door je hand heen voordat het in je mond komt. De laatste keer dat ik dit deed is jaren geleden, maar toen had ik het gevoel dat het wel werkte. Dit kan je ook al doen zodra je joint aansteekt en niet pas bij het laatste stukje.
Klik om te vergroten...

Op die manier doe ik het het liefst :stoned:
Word er ook knetter stoned van.

Bij mij noemen ze dat een power shoetoe.
power heeft het zeker :grin:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hislordship zei:
Dat noemen wij een nosso of neussie.
Klik om te vergroten...

Hislordship zei:
ImmortalTech zei:
Bij mij noemen ze dat een power shoetoe.
power heeft het zeker :grin:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


In wat voor achterstandsbuurtje leef jij :(
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Eeehwa ouwe, pass mij die jonko is dan. neem ik effe een soetoe, bambaclack ouwe.
jeweeet.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je word er ook niet stoneder van, althans als je er niet in gelooft.
't Is puur placebo, net als iemand een slap wietje geven en zeggen dat het een zieke black widow is; veel smokers zullen best stoned worden.
M
MeanLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik dacht aan jello shotjes :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nogmaals, je word niet stoneder van die manieren van roken, in de vuist en een shotje of door de neus :tearsofjoy:
Door je neus is alleen maar extra marteling, in je longen word meer opgenomen dan je neusslijmvlies dus door de neus is gewoon jezelf pijnigen.
Je krijgt meer in 1 keer binnen dan 1 hijs, dus je word er wel stoneder van dan 1 hijs maar het is dan ook een grotere hoeveelheid rook die je binnen krijgt. Dus het roken van een joint op de normale manier maakt je even stoned.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bijna iedereen waarmee ik ooit geblowd heb beweerde altijd stoneder te worden van zo'n shotje, toen ik het steeds probeerde merkte ik er niks van. :')
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is niet puur placebo denk ik. Omdat het zo zwaar is voor je longen, moet je er sneller van hoesten. En van hoesten word je stoneder. In dat opzicht word je er wel stoneder van.

Extisi zei:
bambaclack ouwe
Klik om te vergroten...

Je bedoelt bong-a'clock :stoned: :sunglasses:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Van hoesten word je echt niet stoneder, je krijgt alleen een druk op je hoofd die je met wiet op sneller voelt net als met mdma op hoesten.
't Zou wat zijn, een stof gaat opeens beter werken als je moet hoesten :tearsofjoy:
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, das fijn allemaal. Maar dat is niet relevant als je bekijkt waar dit topic nou eigenlijk over gaat.
Maar goed, Shotjes, van een Shotje krijg ik alleen maar keelpijn en ben eventjes heel hoog.
Dat trekt weer bij na 2 minuutjes, dus zo spectaculair is het niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."