#1
Nou zo eventjes heen en weer naar India om een beetje hasj.. dan moet het wel heel goeie zijn 


Osi` zei:Daar wil ik wel wat meer info van :P kunde da dan in elke tempel in india kopen? Gewoon zeggen, Temple hash? hoeveel kost da dan eigenlijk?
Nou, voor goeie shit is het de moeite altijd waardSaivy zei:Nou zo eventjes heen en weer naar India om een beetje hasj.. dan moet het wel heel goeie zijn![]()

Oh dieje, wie kent hem niet.Happydude zei:de shop is dan ook van nol van schaik
Happydude zei:In haarlem bij willie wortel word tempel bals verkocht en zijn balletjes van verschillend formaat met een soort stempel er in ... maar ik val er altijd van in slaap is echt een hele zware stone nie ech een high als je het mij vraagt maar volgens mij is het wel echt ... de shop is dan ook van nol van schaik ...............
bij het station zit er ook een shop van hem ik weet zo gauw nie meer hoe t heet ... maar daar hebben ze het ook![]()
Happydude zei:In haarlem bij willie wortel word tempel bals verkocht en zijn balletjes van verschillend formaat met een soort stempel er in ... maar ik val er altijd van in slaap is echt een hele zware stone nie ech een high als je het mij vraagt maar volgens mij is het wel echt ... de shop is dan ook van nol van schaik ...............
bij het station zit er ook een shop van hem ik weet zo gauw nie meer hoe t heet ... maar daar hebben ze het ook![]()
Templehasj, nepalese hasj, indiase hasj, etc., zijn niet van geperst poeder gemaakt. In Zuid Azie wordt hasj gemaakt door de nog levende planten tussen de handen te wrijven, de hasj blijft dan aan de handen plakken.Ik heb net in Leiden wat Nepal tempel hash gehaald. geen idee of het echte tempel is of niet. Ik zoek de tempel has al een tijdje en nergens hebben ze het. Nu was ik vandaag in Leiden er was daar een shop die het had dus gelijk maar gekocht. volgens dat meisje achter de toonbank was dit de sterkste hash die ze hadden samen met de amnesia hash.
de Nepal tempel is heel donkerbruin van kleur. met wat fantasie zou je er een misschien rode gloed in kunnen herkennen maar echt rood zal ik het zeker niet durven noemen. volgens mij is het gewoon in elkaar geperste poeder. Volgens mij is bijna alle hash geperst tegenwoordig. valt weinig aan te zien.
het ruikt wel heel apart in elk geval, ik kan de geur niet goed omschrijven.
Er staan veel dingen online waar je op zou moeten letten inderdaad, maar de realiteit is dat de kwaliteit inschatten op basis van een enkele kenmerk vrijwel niet te doen is. Geur zegt niet zoveel over de sterkte bijvoorbeeld, maar veel meer over de smaak. Zachte/olie-achtige hasj is vaak beter, maar bij buitenlandse hasj zegt dit ook niet alles omdat er nog wel eens bewust olie-achtige troep doorheen wordt gemengd om het idee te geven dat het mooie zachte hasj is. De kwaliteit van wiet of hasj in de shop inschatten is dus bijna niet te doen inderdaad met enkel zicht en reuk.Ik lees wel vaker dingen over hash waar je dan op moet letten als je het koopt maar uit mijn ervaring blijkt dat er niet zoveel over te zeggen valt. Ik had amnesia hash waar bijna geen geur vanaf kwam als je er aan snuffelde maar het was wel gewoon sterk spul. Ik heb ook hash gehad waar sterke geur afkwam maar dat had gewoon een zwak effect als je het rookte.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."