#1
Nee... Maar wel ontzettend irritant omdat een antwoord geven op een 5 jaar oude topic nutteloos is. Plus in de recente post lijst komen op deze manier topics waar je niet veel meer mee kan.
Sorry maar ik heb het zelf niet echt door man
Nee... Maar wel ontzettend irritant omdat een antwoord geven op een 5 jaar oude topic nutteloos is. Plus in de recente post lijst komen op deze manier topics waar je niet veel meer mee kan.
Sorry maar ik heb het zelf niet echt door man
Is er meer wiet nodig om hetzelfde effect te bereiken als bij een joint?

kaateekaa zei:Is het Mogelijk om de droge wiet met de vochtige smaaktabak van de waterpijp te mengen, zonee kan de wiet dan puur gerookt worden in de waterpijp en verbrand de wiet dan niet veel te snel door het warme kooltje wat op je wiet ligt(wel met een stukje aluminiumfolie met gaatjes ertussen)
kaateekaa zei:Is er meer wiet nodig om hetzelfde effect te bereiken als bij een joint?
SittaMan zei:Ik raad je gewoon aan een puurpijpje tekopen, kost helemaal niet veel, kun je makkelijk mee doseren (want je hebt het zoals je zegt nog nooit gedaan) en krijg je een zeer fijn effect!![]()
SittaMan zei:Dat word toch wel redelijk 'gekoeld' hoor, ik vind het meer dan koel genoeg om direct te inhaleren... :P

Mmh, ik ben geen andere rook gewoon, vandaar dat het miss alleen zo leek ;pPepTalk zei:SittaMan zei:Dat word toch wel redelijk 'gekoeld' hoor, ik vind het meer dan koel genoeg om direct te inhaleren... :P
In zo'n klein puurpijpje? Die rook is echt heet hoor, hoe kan die rook over 2cm afkoelen i.t.t in een dikke waterpijp waar de rook 50cm aflegt en door water gekoeld word.
Ik zelf zou het eerste keer blowen door waterpijp afraden.
Wil je het toch doen dan zou ik gewoon eerst tabak proberen, zodat je weet hoe hard je moet hijsen wil je een lekkere hijs binnen krijgen.
Daarna kun je dan wat wiet gaan gebruiken, maar hasj werkt in de waterpijp een stuk beter hoor.
De wiet/hasj kun je idd op de door jou beschreven manier indoen.
kaateekaa zei:Waterpijp roken heb ik al wel eerder gedaan, maar ik denk dat ik een kleine bong koop dan komt het zeker goed![]()
PepTalk zei:kaateekaa zei:Waterpijp roken heb ik al wel eerder gedaan, maar ik denk dat ik een kleine bong koop dan komt het zeker goed![]()
@ Sittaman: Dan heb je een grotere dan de standaard die 5cm ofzo zijn? Heb de 2cm ook iets overdreven hoor.
Heb je nog nooit door een flinke bong of shisha gerookt? Dat zal dan toch echt een verlichting worden voor je luchtwegen. Ook kun je met een bong lekkere 'shotjes' nemen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."