Een bong kun je daar idd niet vinden, maar meestal wel gewone puurpijpen.
Als je zo'n pijpje kunt fabriceren kun je ook makkelijk zelf een waterpijp of bong maken.
Check deze site of google hoe dat moet. ( bong is wat lastiger dan waterpijp)
Maar zeker als je een niet-roker bent zou ik het bij puur roken houden.
Minder verslavend, goedkoper, beter effect ( vind ik dan), sneller...
Wanneer je jointjes begint te roken, zul je snel aan de tabak verslaafd zijn.
Aangezien je niet rookt, zul je veel jointjes gaan roken om je nicotine verslaving te stillen..
Heb zelf al veel niet-rokers zo een blowverslaving tegemoet zien komen..