Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet in Waterpijp

Wiet in Waterpijp

29 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
A
AsitisLid
01-01-2024, 00:00
#1
OnderDeEik zei:
Je kan trouwens ook nicotinevrij fruittabak erbij donderen.

Vind het overigens lekkerder om fruittabak en hash er samen in te doen. Vooral appel + afghaan = :hearteyes:
Klik om te vergroten...
w00000t! Dat heb ik vorige week nog gedaan - voor het eerst in een hele lange tijd. En LEKKER! Oh man :P :hearteyes:
p
partystanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zal eens iets zeggen ten eerste zijn dat goeie vragen weinigen weten het antwoord. Mijn ervaringen zijn tot nu toe heel goed: je hebt niet meer wiet of hasj nodig voor hetzelfde effect te bekomen integendeel het roken van wiet of hasj is better om door een waterpijp te doen dan een joint ( bong en puurpijpje staan hiermee gelijk gesteld) omdat je er eerder high van word dan stoned. Necotine werkt de thc tegen : in een joint zit meestal tabak bij = nicotine de waterpijp ook maar word gefilterd ( je kan better nicotine vrije tabak kopen voor de waterpijp met hasj of wiet) een waterpijp is ook sociaaler. Dat de wiet of hasj vochotig word door de smaaktab gebeurd niet omdat de smaaktabak niet zo vochtig is de en het kooltje is heel warm dus merk je er ijg. Niks van. De tabak moet wel goed gemengt zijn met de hasj of wiet. Ik zou de wiet of hasj zelf niet puur roken als ik jou was ! Mijn voorkeur zou ik hasj gebruiken iplv wiet zelf ben ik geen hasj man kben meer voor wiet maar waterpij zou ik wiet kiezen. From the ganjaman this was ganjastan veel plezier ermee!! :stoned:
k
kaateekaaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey, nog even een afsluitend bericht van mij.

Zo'n 3 weken geleden heb ik geprobeerd stoned te worden met de turkse waterpijp, de wiet was gemengd met de smaaktabak. Ik was samen met een vriend en op geen van beide had het effect.
Daar ging m'n eerste wietje, alleen ik gaf de moed natuurlijk niet op.



Zodoende kwam ik deze donderdag op het idee om zelf een pijp in elkaar te knutselen(ben nog geen 18 en kom dus de Coffeeshop niet binnen). Met aluminiumfolie en een pen ben ik een pijp gaan knutselen om diezelfde dag nog met 2 vrienden te gaan blowen. Nadat we alledrie een paar trekkies hadden genomen van de pure pijp. kwam er na ongeveer 10 minuten een verschrikkelijk relaxt gevoel in me naar boven, alsof ik in een hele mooie droom belandde, eigenlijk valt het niet te beschrijven wat ik allemaal voelde. Dat zullen jullie vast wel herkennen, ik werd voor het eerst stoned/high en dat beviel me erg goed, ben meer dan de helft van de avond vergeten maar wat ik nog wel weet is dat ik een verschrikkelijk mooie avond heb gehad.

Een tevreden KaateeKaa :smoke:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat je de eerste keer niks merkt is helemaal niet ongewoon!

En het gevoel wat je beschrijft is echt de 'pure wiet high'.
Wanneer je met tabak rookt zal het effect een stukje anders zijn.

Pas wel op met die penpijp, op het begin kan het erg warm worden en het plastic van de pen lichtelijk gaan smelten. Die dampen zijn niet erg gezond voor de longen.

Ze verkopen op een hoop andere plekken waterpijpen, puur pijpjes, bongs ed. waar je onder de 18 naar binnen mag.
Denk aan de nachtwinkel, tabakswinkel of smart/headshop.
k
kaateekaaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik las inderdaad van veel mensen dat ze de eerste keer niets voelde.

Ik had er inderdaad al aan gedacht dat die pen kon gaan smelten, maar er zit wel dik aluminiumfolie om de pen gewikkeld, dus heel erg zal het niet zijn denk ik.

Ik ben al in een nachtwinkel en een tabakswinkel wezen kijken voor een bong(dat pure blowen zonder koeling is toch wel erg zwaar voor een niet roker),
maar heb niks kunnen vinden. Dan moet ik maar is een headshop op gaan zoeken, bedankt voor de tip :wink:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een bong kun je daar idd niet vinden, maar meestal wel gewone puurpijpen.

Als je zo'n pijpje kunt fabriceren kun je ook makkelijk zelf een waterpijp of bong maken.
Check deze site of google hoe dat moet. ( bong is wat lastiger dan waterpijp)

Maar zeker als je een niet-roker bent zou ik het bij puur roken houden.
Minder verslavend, goedkoper, beter effect ( vind ik dan), sneller... :)

Wanneer je jointjes begint te roken, zul je snel aan de tabak verslaafd zijn.
Aangezien je niet rookt, zul je veel jointjes gaan roken om je nicotine verslaving te stillen..

Heb zelf al veel niet-rokers zo een blowverslaving tegemoet zien komen..
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Asitis zei:
Ik heb ook ooit puur wiet door een (grote) waterpijp gerookt. Ik vond het ontzettend smerig, en wat hierboven wordt gezegd is het inderdaad heel hard op je keel. Wat ik wel merkte, is dat ik na 1 hijs al verdomd goed van de kaart was. Een gevoel dat ook wel weer gauw bijtrok (maargoed ook, doordeweekse schooldag hehe :P).

Ik heb het jaren later nog eens gedaan, toen viel het me stukken beter. Ik denk omdat ik nu ook wel gewend ben om meer (wiet/hasj) te roken. Maar het allerlekkerste is nog wel een beetje smaaktabak (wat je bij willekeurige turkse winkeltjes kan halen, waar ze ook kooltjes en shit hebben), met wat hasj. Dat is zo heerlijk :grin:

Ik denk niet dat puur wiet door een waterpijp als eerste keer blowen een lekkere ervaring is (dat is voor veel mensen de eerste keer niet). Toch succes :wink: En het kan zeker fijn zijn, laten we hopen dat het zo loopt.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het puur roken wel ene beetje verspilling van je wiet is
k
krannatomLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kan je niet eerst kijken wanneer de laatste reply was? Je blijft maar antwoorden geven op topics die al meer dan 5 jaar stil zijn.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#9
krannatom zei:
Kan je niet eerst kijken wanneer de laatste reply was? Je blijft maar antwoorden geven op topics die al meer dan 5 jaar stil zijn.
Klik om te vergroten...

Is dat verboden?
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yolo2000 zei:
Is dat verboden?
Klik om te vergroten...
Nee... Maar wel ontzettend irritant omdat een antwoord geven op een 5 jaar oude topic nutteloos is. Plus in de recente post lijst komen op deze manier topics waar je niet veel meer mee kan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."