Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heej, Ik ben na een tijdje rondkijken lid geworden op dit forum en heb een 2 vraagjes over het gebruik van wiet in combinatie met een waterpijp Als het wat mooier weer wordt, hopelijk binnenkort, wil ik voor het eerst gaan blowen. Ik heb slechte ervaringen met het roken van normale sigaretten, ik denk dat dat kwam door de nicotine. Dat liep uit op kotsen en erg duizelig worden. Ik wil niet nog een keer meemaken dus denk ik dat ik misschien beter met een waterpijp kan beginnen, waarin de rook word afgekoeld en er niet tot zeer weinig nicotine aanwezig is waardoor het wat minder zwaar voor je longen is. Met een waterpijp bedoel ik geen bong, maar zo'n pijp als hieronder op de foto. { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Nu zijn er wel verschillende topics over het wiet roken met de waterpijp te vinden maar meestal gaat dit over het gebruik met een Bong, en in de topics over de waterpijpen die ik bedoel spreken mensen elkaar heel erg tegen. De een zegt dat je er niet/minder snel stoned van word en een ander zegt dat de wiet juist heerlijk is in combinatie met de fruittabak die je normaalgesproken in een waterpijp stopt. Hier dus 2 vragen van mijn kant, ze zijn misschien al eerder voorbij gekomen maar ik hoop dat ik hier toch serieuze antwoorden op kan krijgen. Is het Mogelijk om de droge wiet met de vochtige smaaktabak van de waterpijp te mengen, zonee kan de wiet dan puur gerookt worden in de waterpijp en verbrand de wiet dan niet veel te snel door het warme kooltje wat op je wiet ligt(wel met een stukje aluminiumfolie met gaatjes ertussen) Is er meer wiet nodig om hetzelfde effect te bereiken als bij een joint? Kaateekaa"
"SittaMan zei: Ik raad je gewoon aan een puurpijpje tekopen, kost helemaal niet veel, kun je makkelijk mee doseren (want je hebt het zoals je zegt nog nooit gedaan) en krijg je een zeer fijn effect! Klik om te vergroten... De rook word toch niet gekoeld in een puurpijpje? Ik denk dat ik het fijner vind om de rook gekoeld in m'n longen te krijgen, dat lijkt me een stuk lichter aanvoelen... Ik denk dat ik het ga proberen op de hier al eerder beschreven manier, in het kommetje van de waterpijp en dan om en om, dus zo: ___________ Smaaktabak -------------- Wiet -------------- Smaaktabak __________ Of zijn er mensen die me dat afraden? Kaateekaa"
"Waterpijp roken heb ik al wel eerder gedaan, maar ik denk dat ik een kleine bong koop dan komt het zeker goed"
"Hey, nog even een afsluitend bericht van mij. Zo'n 3 weken geleden heb ik geprobeerd stoned te worden met de turkse waterpijp, de wiet was gemengd met de smaaktabak. Ik was samen met een vriend en op geen van beide had het effect. Daar ging m'n eerste wietje, alleen ik gaf de moed natuurlijk niet op. Zodoende kwam ik deze donderdag op het idee om zelf een pijp in elkaar te knutselen(ben nog geen 18 en kom dus de Coffeeshop niet binnen). Met aluminiumfolie en een pen ben ik een pijp gaan knutselen om diezelfde dag nog met 2 vrienden te gaan blowen. Nadat we alledrie een paar trekkies hadden genomen van de pure pijp. kwam er na ongeveer 10 minuten een verschrikkelijk relaxt gevoel in me naar boven, alsof ik in een hele mooie droom belandde, eigenlijk valt het niet te beschrijven wat ik allemaal voelde. Dat zullen jullie vast wel herkennen, ik werd voor het eerst stoned/high en dat beviel me erg goed, ben meer dan de helft van de avond vergeten maar wat ik nog wel weet is dat ik een verschrikkelijk mooie avond heb gehad. Een tevreden KaateeKaa"
"Ik las inderdaad van veel mensen dat ze de eerste keer niets voelde. Ik had er inderdaad al aan gedacht dat die pen kon gaan smelten, maar er zit wel dik aluminiumfolie om de pen gewikkeld, dus heel erg zal het niet zijn denk ik. Ik ben al in een nachtwinkel en een tabakswinkel wezen kijken voor een bong(dat pure blowen zonder koeling is toch wel erg zwaar voor een niet roker), maar heb niks kunnen vinden. Dan moet ik maar is een headshop op gaan zoeken, bedankt voor de tip"