Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zal eens iets zeggen ten eerste zijn dat goeie vragen weinigen weten het antwoord. Mijn ervaringen zijn tot nu toe heel goed: je hebt niet meer wiet of hasj nodig voor hetzelfde effect te bekomen integendeel het roken van wiet of hasj is better om door een waterpijp te doen dan een joint ( bong en puurpijpje staan hiermee gelijk gesteld) omdat je er eerder high van word dan stoned. Necotine werkt de thc tegen : in een joint zit meestal tabak bij = nicotine de waterpijp ook maar word gefilterd ( je kan better nicotine vrije tabak kopen voor de waterpijp met hasj of wiet) een waterpijp is ook sociaaler. Dat de wiet of hasj vochotig word door de smaaktab gebeurd niet omdat de smaaktabak niet zo vochtig is de en het kooltje is heel warm dus merk je er ijg. Niks van. De tabak moet wel goed gemengt zijn met de hasj of wiet. Ik zou de wiet of hasj zelf niet puur roken als ik jou was ! Mijn voorkeur zou ik hasj gebruiken iplv wiet zelf ben ik geen hasj man kben meer voor wiet maar waterpij zou ik wiet kiezen. From the ganjaman this was ganjastan veel plezier ermee!!"