Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn laatste jointje was een ...

Mijn laatste jointje was een ...

1608 antwoorden
347 weergaven
18-5-2026
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mathijs zei:
Geen enkel idee gewoon wiet denk een power plant mja :wink:
Ik ga tegenwoordig steeds minder vaak naar de coffeeshop wat een afzetters vergeleken bij andere die zegt, kom erin er is genoeg voor iedereen en je met 20gr die je aan moet nemen van hem later weer buiten staat :wave:
Klik om te vergroten...
Nee dat heet geluk :stoned:
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gisteravond :)
een mix tussen Bio, northern light en morning glorie met marlboro :grin: was lekker, goeie space, en daarna lekker kunnen slapen :)
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Een joint met super polm hasj! :stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een gisteravond heb ik nog nooit gerookt.
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Best een aanrader :P vooral savond's :wink:
maar je snapt wel wat ik bedoel :smoke:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Stevige WW-joint :stoned:
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja iedereen hier blowdt medicinaal. :smoke: ik smoke ook alleen tegen mijn concentratieprobleem :tearsofjoy:
T
TheTempestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jack Herer
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#9
geen zin om een joint te rollen, het zal een beetje himalaya gold in mijn homemade puurpijpje worden...

Dagje gaan werken => 's avonds een beetje medicinaal gebruik nodig voor de knie :grin:
Puur medicinaal hoor :stoned:
U
UnknownLeprechaunLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kan zo slecht tegen wiet de laatste tijd. Ben het nogal beu geworden, zelf in combinatie met een lijn
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alleen met wiet of ook met hasj?
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Voorgedraaide super-polm die ik niet heb opgekregen.
I
IrieLid
01-01-2024, 00:00
#13
gisteren .... maar aangezien ik probeer te stoppen met roken (2 weken ver, jippie), zou ik willen vragen welk pijpje jullie me kunnen aanraden (want bos / bomen / blind ! er is zo'n groot aanbod, en heb er al 3 liggen, maar ben er niet tevreden van).
Gewoon een handig pijpje dat je altijd op zak kan hebben, om af en toe eens een lekker toppie te nuttigen ... help this poor lady :stoned:
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paar uurtjes geleden, een jointje met wat spoetnik (hasj), gedraaid in een druiven-vloeitje.



Alleen dan de lange variant.
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#15
eentje die vrij goed gevuld was, bijna puur, geen idee welke soort, gerold op Werchter ('s morgens rolde ik gewoon een hele hoop) en dit was eentje die niet opgerookt was.

maar damn zeg, zo'n pure joint in de waterpijp steken werkt toch beter dan telkens zo'n hoopje wiet erin te proppen :grin:

en nu kan m'n joint gewoon telkens opzij leggen voor de dag erna :grin:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lekker Santa Maria jointje, binnenstebuiten, buitenstebinnen, ondersteboven, en bovensteonder.
t
traxjeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Voor mij ook een Santa Maria jointje. was wel lekker een keer haha :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Crystal jointje, met zware shag.
Wáárom draaien mensen joints met zware shag? :openmouth:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
Klein (organisch gegroeid) amnesiawietje
:)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
organisch gegroeid?

bedoel je niet biologisch?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...3132333435...81
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."