#1
Ik weet dat het wel eens verzwaard wordt door middel van glas of haarlak. Heb het zelf nog nooit meegemaakt gelukkig. Hier is het ook al eens besproken:
viewtopic.php?f=1&t=41256
viewtopic.php?f=1&t=41256
Ik heb ooit in een documentaire nederwiet gezien dat zogenoemde `dompelwiet` voor het droger in een oplossing met lood gedaan word. Hierdoor word van 1 kilo 2 kilo gemaakt! 50% lood dus!Tekzor668 zei:Weet nu niet of het over heel belgie hetzelfde is maar zeker in de streek west vlaanderen waar ik woon, op straat word hier verzwaarde bewerkte wiet verkocht met hopen. Zijn er mensen die weten met wat voor chemische of natuurlijke goedjes bewerkt word? En in welke mate is het schadelijk voor het mensenlijk lichaam? No offense tegen nederland maar gisteren bij ons op het nieuws, nederland kweekt massaal in belgie voor coffeeshops terwijl de wiet die hier gekweekt word, eerst terug naar nederland gaat en dan terug komt bij de belgische grote afnemers, BEWERKT...?? Heb dit al vernomen uit verschillende bronnen. Belgen/Nederlanders die hier meer weet over te vertellen, mening is vrijBestaat er nog onbewerkte goeie wiet buiten de enkele soortjes die ik vind in een coffeeshop ver in nederland?
Tekzor668 zei:Weet nu niet of het over heel belgie hetzelfde is maar zeker in de streek west vlaanderen waar ik woon, op straat word hier verzwaarde bewerkte wiet verkocht met hopen. Zijn er mensen die weten met wat voor chemische of natuurlijke goedjes bewerkt word? En in welke mate is het schadelijk voor het mensenlijk lichaam? No offense tegen nederland maar gisteren bij ons op het nieuws, nederland kweekt massaal in belgie voor coffeeshops terwijl de wiet die hier gekweekt word, eerst terug naar nederland gaat en dan terug komt bij de belgische grote afnemers, BEWERKT...?? Heb dit al vernomen uit verschillende bronnen. Belgen/Nederlanders die hier meer weet over te vertellen, mening is vrijBestaat er nog onbewerkte goeie wiet buiten de enkele soortjes die ik vind in een coffeeshop ver in nederland?
r0mmelp0t zei:Misschien een idee om een keer toertje nederland te pakken en flink inkopen bij verschillende coffeeshops. Kost in 1x een klap geld maar dan rook je wel een `schoon` wietje.
R0mmelP0t
catootje zei:Hoer weet je dat de weed bewerkt is?
mandragora zei:Gewoon je eigen plantje kweken, ik smoor geen wiet meer waarvan ik niet zeker ben dat'ie 100% puur natuur is
Tekzor668 zei:Heb ik ook al zitten denken en is een feit wat je zelf doet doe je meestal beter![]()
nys1988 zei:ik woon in Sint Niklaas , Oost-Vlaanderen en hier is er ook heel wat bewerkt spul...![]()
maar eens je je dealer hebt gevonden en je weet van waar het komt blijf je erbij...![]()
heb telkens al bijna een jaar elke maand mn mooie grote zak vers van de kweekerij
of zelf kweken maar aangezien ik een appartement huur is dit geen aanrader aangezien de huisbaas op een gelijkvloers werkt![]()
Ik ook, maar deze sites zijn voor zover ik weet bijna onmogelijk te vindenWaarom koop je het niet op het darkweb. Ben er van overtuigd dat het daar goedkoper en beter is.
Ik ook, maar deze sites zijn voor zover ik weet bijna onmogelijk te vinden![]()
Ja dat is ook het probleem hahaha.Nee joh. Je moet alleen weten waar je zoeken moet.
Ja dat is ook het probleem hahaha.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."