Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOveral bewerkte wiet (BE)

Overal bewerkte wiet (BE)

28 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier ben ik weer, had even een goede dealer maar die is vorige week gestopt dus ben weer op zoek gegaan en bij 3 verschillende vrienden mee besteld van hun dealer, man man wat een troep!!

Ik blow al langer dan 10 jaar met die vrienden dus ik verwacht dat ze bewerkte wiet toch snel herkennen, maar ik krijg boze blikken als ik er iets van zeg.. ze maken hun longen kapot met die bewerkte shit en ze geloven mij gewoon niet.. het smaakt gewoon niet naar wiet, dat merk je toch na al die jaren blowen??

Ik hou van elke dag een blow maar moeten stoppen omdat je alleen bewerkte wiet kan vinden is te gek voor woorden, stom Belgie!

Zo, dat is er ook weer uit :tongueclosed:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rendeo zei:
Hier ben ik weer, had even een goede dealer maar die is vorige week gestopt dus ben weer op zoek gegaan en bij 3 verschillende vrienden mee besteld van hun dealer, man man wat een troep!!

Ik blow al langer dan 10 jaar met die vrienden dus ik verwacht dat ze bewerkte wiet toch snel herkennen, maar ik krijg boze blikken als ik er iets van zeg.. ze maken hun longen kapot met die bewerkte shit en ze geloven mij gewoon niet.. het smaakt gewoon niet naar wiet, dat merk je toch na al die jaren blowen??

Ik hou van elke dag een blow maar moeten stoppen omdat je alleen bewerkte wiet kan vinden is te gek voor woorden, stom Belgie!

Zo, dat is er ook weer uit :tongueclosed:
Klik om te vergroten...
Wat zie jij als bewerkte wiet? Waarmee is het bijvoorbeeld bewerkt?
Of bedoel je meer dat het met te veel troep "tijdens de groei" is gekloot?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mezelf zei:
Wat zie jij als bewerkte wiet? Waarmee is het bijvoorbeeld bewerkt?
Of bedoel je meer dat het met te veel troep "tijdens de groei" is gekloot?
Klik om te vergroten...

Mss dit als voorbeeld. Ik citeer een bericht van een malafide forum die ik hier niet ga noemen.

"Ik heb aan deze achterlijke idioot weed gekocht
Met gevolg dat ik met een verbrande slokdarm zit . De weed was bespoten met 97% ETHANOL
Ik heb enorm veel geluk gehad dat ik geen orgaan schade heb opgelopen . Mijn longen konden sebiet VERBRAND geweest zijn
Hoe weet ik dit ze heben zijn weed=vergif laten ontleden in het labo van het ziekenhuis . met gevolg dat ik in het uz leuven lig .
En nog 2a3 weken moet blijven .
De specialist heeft gezegt dat ik door het oog van de naald ben gegaan . Wat wil zegen dat ik kon gestorven zijn .
"

Vond dit wel exteeem. Deze gozer heeft geluk gehad.

Heb ook al gehoord van wiet die door de trommel gaat voor hash en terug bespoten word met zand of andere poederig substanties. Of planten die vanaf de bloei met gemalen knipafval beplakt worden. Te gek voor woorden en in Belgie krijgen ze het nog verkocht ook..
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heel herkenbaar. En ook in NL wordt er verzwaarde troep (met bijv. glaswol in de toppen) aangeboden. Ik ken sowieso één coffeeshophouder die al zijn ingekochte weed persoonlijk onder de microscoop heeft bekeken (samples wel te verstaan) om er zeker van te zijn dat hij geen troep koopt. Het is namelijk vaak niet met het blote oog te zien. We mogen ons in NL gelukkig prijzen dat er kwaliteitskontrole plaatsvindt ddor de coffeeshop.

Geel poeder is nieuw voor me, maar ik sta er niet van te kijken.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
PsyTekZ zei:
Mss dit als voorbeeld. Ik citeer een bericht van een malafide forum die ik hier niet ga noemen.

"Ik heb aan deze achterlijke idioot weed gekocht
Met gevolg dat ik met een verbrande slokdarm zit . De weed was bespoten met 97% ETHANOL
Ik heb enorm veel geluk gehad dat ik geen orgaan schade heb opgelopen . Mijn longen konden sebiet VERBRAND geweest zijn
Hoe weet ik dit ze heben zijn weed=vergif laten ontleden in het labo van het ziekenhuis . met gevolg dat ik in het uz leuven lig .
En nog 2a3 weken moet blijven .
De specialist heeft gezegt dat ik door het oog van de naald ben gegaan . Wat wil zegen dat ik kon gestorven zijn .
"

Vond dit wel exteeem. Deze gozer heeft geluk gehad.

Heb ook al gehoord van wiet die door de trommel gaat voor hash en terug bespoten word met zand of andere poederig substanties. Of planten die vanaf de bloei met gemalen knipafval beplakt worden. Te gek voor woorden en in Belgie krijgen ze het nog verkocht ook..
Klik om te vergroten...
Heel bijzonder verhaal hoor. Ik zeg niet dat dit niet waar kan zijn maar in die 19 jaar dat ik blow heb ik dit nog nooit gehoord of gezien.
Heel vroeger zeiden ze nog wel eens dat er haarlak op de wiet gespoten werd omdat het er dan mooier uit zou zien. Maar Ethanol?? Waarom zou men dat doen? en zand waarom dat in godsnaam? Geen enkele koper komt dan nog bij je terug toch? Naja het zal wel.....
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mezelf zei:
Heel bijzonder verhaal hoor. Ik zeg niet dat dit niet waar kan zijn maar in die 19 jaar dat ik blow heb ik dit nog nooit gehoord of gezien.
Heel vroeger zeiden ze nog wel eens dat er haarlak op de wiet gespoten werd omdat het er dan mooier uit zou zien. Maar Ethanol?? Waarom zou men dat doen? en zand waarom dat in godsnaam? Geen enkele koper komt dan nog bij je terug toch? Naja het zal wel.....
Klik om te vergroten...

Als je van zeg maar 9 tot 11 savonds als nederlander kan gaan shoppen met een uitgebreid onbewerkt assortiment dan lijkt dit wel bijzonder ja, in belgie is dit harde realiteit...
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mezelf zei:
Wat zie jij als bewerkte wiet? Waarmee is het bijvoorbeeld bewerkt?
Of bedoel je meer dat het met te veel troep "tijdens de groei" is gekloot?
Klik om te vergroten...

Wiet die verzwaard is, heb hier nu 12.5gr liggen die eruit ziet als 6gr, super harde topjes waar er een soort van geel poeder (maismeel?) loskomt als je ze op tafel laat vallen.

Zand ben ik 13 jaar geleden veel tegengekomen, koop je 10gr en heb je na het zeven een gram zand over!

Ik wil vanavond wel wat foto's posten voor ik het in de wc gooi want dat spul komt mijn longen niet in..

Vooral de haze/amnesia soorten zijn verzwaard, smaakt en ruikt niet naar wiet maar naar iets chemish, moeilijk te beschrijven maar schandalig dat bijna niemand het doorheeft.. ook komt de high er dan niet goed door en het geeft je een wazig gevoel.

Kan gewoon niet anders dat die mensen ooit problemen krijgen met hun longen door zulke troep..

Nog een dik jaar en dan kan ik zelf kweken!!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rendeo zei:
Wiet die verzwaard is, heb hier nu 12.5gr liggen die eruit ziet als 6gr, super harde topjes waar er een soort van geel poeder (maismeel?) loskomt als je ze op tafel laat vallen.
Klik om te vergroten...

Herkenbaar dit. Tijdje geleden ook gezien bij vrienden dat ze dit soort wiet hadden. Ik had gehoord van iemand die groter aankoopt dat dit wiet is die vanaf de plant word bespoten met meelachtig poeder. Pure rotzooi feitelijk.

Rendeo zei:
Vooral de haze/amnesia soorten zijn verzwaard, smaakt en ruikt niet naar wiet maar naar iets chemish, moeilijk te beschrijven maar schandalig dat bijna niemand het doorheeft.. ook komt de high er dan niet goed door en het geeft je een wazig gevoel.
Klik om te vergroten...

Valt me ook op. De sterkste soorten worden het meest bewerkt. Witsoortjes of een whitewidow laten ze dan wat het is.

Als je goeie sterke wiet wil roken ga je beter naar een shop in nederland. Ben je zeker van smaak, geur, kleur en sterkte zonder dat er gekloot is met de bloemen.
R
RendeoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gisteren eens naar Tilburg gegaan en was ook de moeite niet..

Heb een soortje en het is net een zure snoep in je mond als je een topje eet, echt vuil!!
Zou dit nog voeding kunnen zijn?

Had beter nog wat hasj gekocht, had ik nog iets van goede smaak :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."