Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik woon in Sint Niklaas , Oost-Vlaanderen en hier is er ook heel wat bewerkt spul... maar eens je je dealer hebt gevonden en je weet van waar het komt blijf je erbij... heb telkens al bijna een jaar elke maand mn mooie grote zak vers van de kweekerij of zelf kweken maar aangezien ik een appartement huur is dit geen aanrader aangezien de huisbaas op een gelijkvloers werkt"
"wat een ontzettend machtige teksten hier dit kan ik uren lezen"