#1
Snowwhite is indica. Eigenlijk alle witte soortjes zijn indica.of een enkele keer snowwhite. Dat zal dan vast ook geen indica zijn?
Dat heb ik ook met sativa, ik slaap er nooit sneller door in ieder geval.Bijzonder, om de één of andere reden ben ik dan altijd te opgegaan in een gedachte/film/artikel/text/boek. En als ik dan alles weg leg, dan blijf ik alleen nog maar nadenken over vanalles en nogwat, zo val ik echt niet in slaap. :P
Ik vind het normaal ook nooit echt een probleem en rook ook vrijwel nooit indica. Ik vind de smaak van indica niet echt geweldig en het effect ook erg saai. Ik rook eigenlijk alleen indica als iemand het me aanbied of wanneer ik stimulanten heb gebruikt en juist wel wat hulp bij slaap kan gebruiken.