Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOoit merkwaardige wiet gekocht?

Ooit merkwaardige wiet gekocht?

36 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nog nooit wiet gekocht. Ik rook al sins het begin van mn eigen groei. Dus ik rook altijd hetzelfde als een saaie slurf.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeelanddude zei:
En de naam van de shop mag ook niet XD zag het zelf net pas 😅 sorry 😅
Klik om te vergroten...
Jeetje ik heb heel me reactie maar verwijderd joh! hahaha
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
dit willen jullie niet horen maaar! See drugs are bad! it's a common fact! but your mom and dad know that's all that i'm good at! But don't be me cause if you grow up and you go OD they're gonna come after me! and i'ma have to grow a goateee and get a disguise and hide cause it'll all be my fault. So don't do drugs and do exactly as i don't cause i'm bad for you....:blush::disrelieved::disrelieved::grimacing::tonguewink:
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ooit bij coffeeshop het binnenhof in Zwolle (inmiddels gesloten) een "speciaalwietje" zoals ze dat noemden gekocht. Ik weet dat het een soort skunk is en ben de naam van het soortje kwijt, maar had (en heb) nog nooit zo'n sterke gehad. Tevens de enige waar ik de volgende dag last van had.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetalGuy zei:
Ik heb ooit bij coffeeshop het binnenhof in Zwolle (inmiddels gesloten) een "speciaalwietje" zoals ze dat noemden gekocht. Ik weet dat het een soort skunk is en ben de naam van het soortje kwijt, maar had (en heb) nog nooit zo'n sterke gehad. Tevens de enige waar ik de volgende dag last van had.
Klik om te vergroten...

Ceres skunk? Was vroeger 1 van de sterke skunk soorten. Genomineerd tientallen jaren terug.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#6
🐺PsyTekz zei:
Ceres skunk? Was vroeger 1 van de sterke skunk soorten. Genomineerd tientallen jaren terug.
Klik om te vergroten...
Nee! Iets met een M of N als ik het me goed herinner.

Ik weet iig dat het een skunksoort was.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
Koop alrijd redelijk groot.
Heb het gekregen toen , maar het was Spaanse buitenkweek bespoten met synthetische canabinoide.
Werd er vreselijk misselijk van.

Nu heb ik een voorraadje super silver haze die echt lekker is , smaak zit goed , thc/cbd voelt goed.

Ben tevreden met men voorlopig laatste aankoop

Echte og blueberry haze van yellow moon jaren geleden in Roosendaal was men favo weedje.
Nooit een zaadje in gevonden om een moederplant van te kweken :( .
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#8
inner_search zei:
Koop alrijd redelijk groot.
Heb het gekregen toen , maar het was Spaanse buitenkweek bespoten met synthetische canabinoide.
Werd er vreselijk misselijk van.

Nu heb ik een voorraadje super silver haze die echt lekker is , smaak zit goed , thc/cbd voelt goed.

Ben tevreden met men voorlopig laatste aankoop

Echte og blueberry haze van yellow moon jaren geleden in Roosendaal was men favo weedje.
Nooit een zaadje in gevonden om een moederplant van te kweken :( .
Klik om te vergroten...
Wat naar, synthetische canabidoïden trekken mij ook totaal niet... Super Silver Haze, 👍🏻👍🏻👍🏻
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
5-ReMI-DMT zei:
Wat naar, synthetische canabidoïden trekken mij ook totaal niet... Super Silver Haze, 👍🏻👍🏻👍🏻
Klik om te vergroten...
Synthetische cannabidoïden zijn ook niet te vergelijken met de echte! en die vindt je echt niet in wiettoppen hoor! Op echte wiet kan je helemaal niet overdoseren en bij die synthetische troep schijnt dat dus wel gebeurt te zijn bij mensen dat zegt er maar weer wat over.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Nooit een zaadje in gevonden om een moederplant van te kweken :( .
Klik om te vergroten...

Als ik zaad in mijn wiet zou vinden gaat die mooi terug naar de dealer of shop 😂.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
🐺PsyTekz zei:
Als ik zaad in mijn wiet zou vinden gaat die mooi terug naar de dealer of shop 😂.
Klik om te vergroten...
De zaadjes horen de aarde in! En de wiet hoor je terug te brengen! Wees eens lief voor de natuurr😊😇
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#12
MetalGuy zei:
Ik heb ooit bij coffeeshop het binnenhof in Zwolle (inmiddels gesloten) een "speciaalwietje" zoals ze dat noemden gekocht. Ik weet dat het een soort skunk is en ben de naam van het soortje kwijt, maar had (en heb) nog nooit zo'n sterke gehad. Tevens de enige waar ik de volgende dag last van had.
Klik om te vergroten...
Is het binnenhof er niet meer? :openmouth: Oh zonde wel. Kom nooit meer bij een shop maar als ik nog eens ging dan vond ik het wel eens chill om daar naar binnen te hoppen.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sheaira zei:
Is het binnenhof er niet meer? :openmouth: Oh zonde wel. Kom nooit meer bij een shop maar als ik nog eens ging dan vond ik het wel eens chill om daar naar binnen te hoppen.
Klik om te vergroten...
Nope, heel zonde inderdaad. Kwam er in mijn studententijd bijna wekelijks m'n grasjes halen. 😎
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sugar punch haze. Echt topspul. Kreeg een grammetje van een vriend en ben die avond verliefd geworden op wiet. Voordien dacht ik dat wiet maar prijzige rotzooi was net als coke wat alleen leuk was in sociale kringen.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#15
🐺PsyTekz zei:
Als ik zaad in mijn wiet zou vinden gaat die mooi terug naar de dealer of shop 😂.
Klik om te vergroten...
Vroeger wel eens wat zaadjes in eigen buitenkweek gehad (mannetje net iets te laat weggehaald). Man, wat knallen die zaadjes hard, haha. Net alsof er een knalerwt in je joint afgaat!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb 6 jaar geleden ook eens zo'n aardbeien haze gehad waar een zeer zoet geurtje aan zat en het leek ook inderdaad wel of er iets mee gedaan was.

Een plakkerige top maar wel extreem potent, ik geloof dat het wel de sterkste joints waren die ik gerookt heb (op extracten na dan)

Wel was het zo dat mijn crusher een jaar lang naar die aardbeien troep heeft geroken.

Not my cup of tea.
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eve's drop zei:
Wel was het zo dat mijn crusher een jaar lang naar die aardbeien troep heeft geroken.
Klik om te vergroten...
Is dat niet lekker?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."