#1
Ik heb nog nooit wiet gekocht. Ik rook al sins het begin van mn eigen groei. Dus ik rook altijd hetzelfde als een saaie slurf.
Jeetje ik heb heel me reactie maar verwijderd joh! hahahaEn de naam van de shop mag ook niet XD zag het zelf net pas 😅 sorry 😅
Ik heb ooit bij coffeeshop het binnenhof in Zwolle (inmiddels gesloten) een "speciaalwietje" zoals ze dat noemden gekocht. Ik weet dat het een soort skunk is en ben de naam van het soortje kwijt, maar had (en heb) nog nooit zo'n sterke gehad. Tevens de enige waar ik de volgende dag last van had.
Nee! Iets met een M of N als ik het me goed herinner.Ceres skunk? Was vroeger 1 van de sterke skunk soorten. Genomineerd tientallen jaren terug.
Wat naar, synthetische canabidoïden trekken mij ook totaal niet... Super Silver Haze, 👍🏻👍🏻👍🏻Koop alrijd redelijk groot.
Heb het gekregen toen , maar het was Spaanse buitenkweek bespoten met synthetische canabinoide.
Werd er vreselijk misselijk van.
Nu heb ik een voorraadje super silver haze die echt lekker is , smaak zit goed , thc/cbd voelt goed.
Ben tevreden met men voorlopig laatste aankoop
Echte og blueberry haze van yellow moon jaren geleden in Roosendaal was men favo weedje.
Nooit een zaadje in gevonden om een moederplant van te kweken.
Synthetische cannabidoïden zijn ook niet te vergelijken met de echte! en die vindt je echt niet in wiettoppen hoor! Op echte wiet kan je helemaal niet overdoseren en bij die synthetische troep schijnt dat dus wel gebeurt te zijn bij mensen dat zegt er maar weer wat over.Wat naar, synthetische canabidoïden trekken mij ook totaal niet... Super Silver Haze, 👍🏻👍🏻👍🏻
Nooit een zaadje in gevonden om een moederplant van te kweken.
De zaadjes horen de aarde in! En de wiet hoor je terug te brengen! Wees eens lief voor de natuurr😊😇Als ik zaad in mijn wiet zou vinden gaat die mooi terug naar de dealer of shop 😂.
Is het binnenhof er niet meer?Ik heb ooit bij coffeeshop het binnenhof in Zwolle (inmiddels gesloten) een "speciaalwietje" zoals ze dat noemden gekocht. Ik weet dat het een soort skunk is en ben de naam van het soortje kwijt, maar had (en heb) nog nooit zo'n sterke gehad. Tevens de enige waar ik de volgende dag last van had.
Nope, heel zonde inderdaad. Kwam er in mijn studententijd bijna wekelijks m'n grasjes halen. 😎Is het binnenhof er niet meer?Oh zonde wel. Kom nooit meer bij een shop maar als ik nog eens ging dan vond ik het wel eens chill om daar naar binnen te hoppen.
Vroeger wel eens wat zaadjes in eigen buitenkweek gehad (mannetje net iets te laat weggehaald). Man, wat knallen die zaadjes hard, haha. Net alsof er een knalerwt in je joint afgaat!Als ik zaad in mijn wiet zou vinden gaat die mooi terug naar de dealer of shop 😂.
Is dat niet lekker?Wel was het zo dat mijn crusher een jaar lang naar die aardbeien troep heeft geroken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."