#1
Ik was laatst bij een Coffeeshop in Rotterdam geweest waar ik normaal nooit kwam. Ik had een gram besteld en bij thuiskomst heb ik er even aan geroken, en er ging een wereld voor me open!
De strain heet Apple Kush maar appel was er niet in te bekennen. Echter rook de wiet ongelofelijk zoet, naar suikerspin haast.Ook de smaak viel helemaal niet tegen.
Ik merkte dat de wiet erg plakte maar niet heel sterk was.
Nu weet ik dat het mogelijk is om terpenen uit andere producten te halen, op te lossen in olie en over de wiet heen te spuiten. Of dit hier het geval is, en of het überhaupt in coffeeshops wordt gedaan, ik heb geen idee.
Hebben jullie wel eens een wenkbrauw opgetrokken of de geur, kwaliteit en smaak van jullie wiet? Ik hoor het graag!
De strain heet Apple Kush maar appel was er niet in te bekennen. Echter rook de wiet ongelofelijk zoet, naar suikerspin haast.Ook de smaak viel helemaal niet tegen.
Ik merkte dat de wiet erg plakte maar niet heel sterk was.
Nu weet ik dat het mogelijk is om terpenen uit andere producten te halen, op te lossen in olie en over de wiet heen te spuiten. Of dit hier het geval is, en of het überhaupt in coffeeshops wordt gedaan, ik heb geen idee.
Hebben jullie wel eens een wenkbrauw opgetrokken of de geur, kwaliteit en smaak van jullie wiet? Ik hoor het graag!