Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOoit merkwaardige wiet gekocht?

Ooit merkwaardige wiet gekocht?

36 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was laatst bij een Coffeeshop in Rotterdam geweest waar ik normaal nooit kwam. Ik had een gram besteld en bij thuiskomst heb ik er even aan geroken, en er ging een wereld voor me open!
De strain heet Apple Kush maar appel was er niet in te bekennen. Echter rook de wiet ongelofelijk zoet, naar suikerspin haast.Ook de smaak viel helemaal niet tegen.
Ik merkte dat de wiet erg plakte maar niet heel sterk was.
Nu weet ik dat het mogelijk is om terpenen uit andere producten te halen, op te lossen in olie en over de wiet heen te spuiten. Of dit hier het geval is, en of het überhaupt in coffeeshops wordt gedaan, ik heb geen idee.

Hebben jullie wel eens een wenkbrauw opgetrokken of de geur, kwaliteit en smaak van jullie wiet? Ik hoor het graag!
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan me Strawberry Haze wel de geest halen. Dat rook heerlijk zoet naar aardbeien maar was tegelijkertijd 1 van dr sterkste wiet die ik tegengekomen ben. Van 1 jointje de hele avond voor pampus op de bank gelegen, wel op een goeie manier hoor. Maar j, die geur vooral, ik ruik het nu weer 🥰😅
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Klinkt geweldig, van je favoriete coffeeshop?
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
5-ReMI-DMT zei:
Klinkt geweldig, van je favoriete coffeeshop?
Klik om te vergroten...
Ghehe, hier in Zeeland zijn de shops niet zo dik gezaaid om er een favoriet op na te houden 😅
Had het strawberry verhaal eens van een maat gehoord en ik natuurlijk vol ongeloof want hoe kan wiet nou naar aardbeien ruiken?? Dus zo een keer naar Dordrecht gereden en verrek ja, het ruikt et echt naar 😆
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeelanddude zei:
Ghehe, hier in Zeeland zijn de shops niet zo dik gezaaid om er een favoriet op na te houden 😅
Had het strawberry verhaal eens van een maat gehoord en ik natuurlijk vol ongeloof want hoe kan wiet nou naar aardbeien ruiken?? Dus zo een keer naar Dordrecht gereden en verrek ja, het ruikt et echt naar 😆
Klik om te vergroten...
Hahaha, ik vergeet soms dat ik wat dit betreft geluk heb dat ik naast ‘de grote stad’ woon!
Dat ongeloof snap ik. Na heel lang ruiken heb ik een hint van citroen geroken in Lemon Haze. Verder ben ik ook nooit gekomen 😂
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
SourSkitlez. Die wiet had echt een soort skitlez geur en ook tegelijkertijd heel zoet. Bij het roken een vrij aardse geur en smaak alhoewel ik soms bij een zwaar lurkje een soort van snoepsmaak ervaarde. Meest merkwaardige wiet die ik ooit gerookt heb.

De strawberryhaze ruikt idd echt naar topwiet met een strawberry vleugje. Als die top gekweekt is ben je inderdaad de rest van de dag nokkie. Ooit gekocht in een shop in amsterdam. Denk 1 van de beste wietjes die ik handen gehad heb.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Orange bud.
Smaakte heerlijk naar gerookte sinaasappelen 😍
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#8
MrJunkieXL zei:
Tegenwoordig wordt volgens mij een hoop wiet inderdaad bewerkt maar ik weet niet of dat dit echt waar is. Ik ging in Rotterdam altijd naar coffeeshop ***deze hadden altijd een top amnesia haze voor ***** die heerlijk rook en rookte haha. En je werd er ook knetterhigh van deze staat ook nog steeds bekend als de beste haze van Rotterdam Zuid! mocht je nog is in Rotterdam naar de shop gaan raad ik je aan om hier eens een bezoekje te plegen echt een aanrader!
Klik om te vergroten...
Ff prijs weghalen, mag niet hierzo😉
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Is toch daar dat je levenslang kan krijgen voor een jointje?
Klik om te vergroten...
ja en 4-6 jaar gevangenisstraf voor een grinder in je auto
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeelanddude zei:
Ff prijs weghalen, mag niet hierzo😉
Klik om te vergroten...
Oooww sorry🙈🙈🙈🙈
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#11
MrJunkieXL zei:
Oooww sorry🙈🙈🙈🙈
Klik om te vergroten...
En de naam van de shop mag ook niet XD zag het zelf net pas 😅 sorry 😅
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb nog nooit wiet gekocht. Ik rook al sins het begin van mn eigen groei. Dus ik rook altijd hetzelfde als een saaie slurf.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeelanddude zei:
En de naam van de shop mag ook niet XD zag het zelf net pas 😅 sorry 😅
Klik om te vergroten...
Jeetje ik heb heel me reactie maar verwijderd joh! hahaha
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
dit willen jullie niet horen maaar! See drugs are bad! it's a common fact! but your mom and dad know that's all that i'm good at! But don't be me cause if you grow up and you go OD they're gonna come after me! and i'ma have to grow a goateee and get a disguise and hide cause it'll all be my fault. So don't do drugs and do exactly as i don't cause i'm bad for you....:blush::disrelieved::disrelieved::grimacing::tonguewink:
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb ooit bij coffeeshop het binnenhof in Zwolle (inmiddels gesloten) een "speciaalwietje" zoals ze dat noemden gekocht. Ik weet dat het een soort skunk is en ben de naam van het soortje kwijt, maar had (en heb) nog nooit zo'n sterke gehad. Tevens de enige waar ik de volgende dag last van had.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
MetalGuy zei:
Ik heb ooit bij coffeeshop het binnenhof in Zwolle (inmiddels gesloten) een "speciaalwietje" zoals ze dat noemden gekocht. Ik weet dat het een soort skunk is en ben de naam van het soortje kwijt, maar had (en heb) nog nooit zo'n sterke gehad. Tevens de enige waar ik de volgende dag last van had.
Klik om te vergroten...

Ceres skunk? Was vroeger 1 van de sterke skunk soorten. Genomineerd tientallen jaren terug.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#17
🐺PsyTekz zei:
Ceres skunk? Was vroeger 1 van de sterke skunk soorten. Genomineerd tientallen jaren terug.
Klik om te vergroten...
Nee! Iets met een M of N als ik het me goed herinner.

Ik weet iig dat het een skunksoort was.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
Koop alrijd redelijk groot.
Heb het gekregen toen , maar het was Spaanse buitenkweek bespoten met synthetische canabinoide.
Werd er vreselijk misselijk van.

Nu heb ik een voorraadje super silver haze die echt lekker is , smaak zit goed , thc/cbd voelt goed.

Ben tevreden met men voorlopig laatste aankoop

Echte og blueberry haze van yellow moon jaren geleden in Roosendaal was men favo weedje.
Nooit een zaadje in gevonden om een moederplant van te kweken :( .
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#19
inner_search zei:
Koop alrijd redelijk groot.
Heb het gekregen toen , maar het was Spaanse buitenkweek bespoten met synthetische canabinoide.
Werd er vreselijk misselijk van.

Nu heb ik een voorraadje super silver haze die echt lekker is , smaak zit goed , thc/cbd voelt goed.

Ben tevreden met men voorlopig laatste aankoop

Echte og blueberry haze van yellow moon jaren geleden in Roosendaal was men favo weedje.
Nooit een zaadje in gevonden om een moederplant van te kweken :( .
Klik om te vergroten...
Wat naar, synthetische canabidoïden trekken mij ook totaal niet... Super Silver Haze, 👍🏻👍🏻👍🏻
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
5-ReMI-DMT zei:
Wat naar, synthetische canabidoïden trekken mij ook totaal niet... Super Silver Haze, 👍🏻👍🏻👍🏻
Klik om te vergroten...
Synthetische cannabidoïden zijn ook niet te vergelijken met de echte! en die vindt je echt niet in wiettoppen hoor! Op echte wiet kan je helemaal niet overdoseren en bij die synthetische troep schijnt dat dus wel gebeurt te zijn bij mensen dat zegt er maar weer wat over.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."