Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHallo ben hier terug, zijn er hier mensen die Shatter dabben?

Hallo ben hier terug, zijn er hier mensen die Shatter dabben?

40 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
En werkt dat allemaal anders
Klik om te vergroten...
niet echt ,je wordt van alle super stoned hehe...
De Dunne zei:
En ze gebruiken een solvent (oplossing). Waar bestaat dat uit?
Klik om te vergroten...
butaan gas
aansteker gas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
ricorieks zei:
niet echt ,je wordt van alle super stoned hehe...

butaan gas
aansteker gas.
Klik om te vergroten...

Ik ga wel gewoon naar de shop… 😁
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#3
Calliweed2.0 zei:
haarstijl tang
Klik om te vergroten...
dat is kennis!
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Ik ga wel gewoon naar de shop… 😁
Klik om te vergroten...
daar staat het ook gewoon op de menu kaart :grinning: ....

Edit :Nu niet meer...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
ricorieks zei:
daar staat het ook gewoon op de menu kaart :grinning: ....
Klik om te vergroten...
Hiero niet
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#6
ricorieks zei:
daar staat het ook gewoon op de menu kaart :grinning: ....
Klik om te vergroten...
Verkopen ze dit in de coffeeshop? Naar mijn weten zijn concentraten niet gedoogd.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blaatschaap zei:
Naar mijn weten zijn concentraten niet gedoogd
Klik om te vergroten...
Je hebt helemaal gelijk .
aantal jaren terug kon ik het hier wel gewoon ,kopen


Concentraten zijn dan misschien nog geen gemeengoed in de Nederlandse coffeeshops maar dat ze ook in Nederwietland in opkomst zijn is zeker. Logisch ook, want cannabis-concentraten zijn ontzettend potent en smakelijk. Hoogste tijd dus om het eens te hebben over shatter, wax, dab rigs, BHO, rosin en meer.
Dat cannabis-concentraten niet in de coffeeshop te koop zijn, is geen toeval en betekent ook niet dat we op dat gebied achter lopen op andere Europese landen. Concentraten worden ook in ons landje geproduceerd en vinden gretig aftrek.
Je zult concentraten alleen niet in de coffeeshop vinden, want concentraten vallen niet onder het gedoogbeleid, en staan onterecht tussen de harddrugs op lijst I van de opiumwet. Onterecht, want cannabis-concentraten bevatten weliswaar veel meer THC maar het blijft THC. Je neemt er dus eenvoudigweg een kleinere dosis van, voor hetzelfde plezier. Bovendien bevatten concentraten geen plantmateriaal, dus inhaleer je bij het dabben ook geen schadelijke rook.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Soms rosin

06BC566C-CA7C-4139-A960-ADEA0D1AE812.jpeg4E976969-B101-4913-821F-38A40AE9D463.jpeg

dames hou jullie haarstijl tang achter slot en grendel voor je het weet is die weg 🤣
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Calliweed2.0 zei:
dames hou jullie haarstijl tang achter slot en grendel voor je het weet is die weg 🤣
Klik om te vergroten...
Zeg, ik heb ook zo'n ding hoor! Nog niet gebruikt om lekker spul mee te maken jammer genoeg.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aanstellers, die Amerikanen.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
650D0A57-F7F7-4E8F-BF3D-88F62EAA1A64.jpeg
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Calliweed2.0 zei:
Soms rosin

Bekijk bijlage 40629Bekijk bijlage 40630

dames hou jullie haarstijl tang achter slot en grendel voor je het weet is die weg 🤣
Klik om te vergroten...

Strijkijzer kan ook wel 😄.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casrus zei:
Aanstellers, die Amerikanen.
Klik om te vergroten...
Wat heeft dat er nou mee te maken?

"Wat is het antwoord op de quizvraag? Is het A, B, C of D?"
Dan zeg jij: "pepermuntje".
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
PsyTekz zei:
Strijkijzer kan ook wel 😄.
Klik om te vergroten...
Deze week nog met het strijkijzer aan de haal geweest beste in met het strijkijzer eerst een metalen plaat verwarmen en dan persen heb je nog van twee kanten de warmte maar het is niet idiaal
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Calliweed2.0 zei:
Deze week nog met het strijkijzer aan de haal geweest beste in met het strijkijzer eerst een metalen plaat verwarmen en dan persen heb je nog van twee kanten de warmte maar het is niet idiaal
Klik om te vergroten...

Het is niet ideaal maar wel beter voor iemand die bv. al 2 nieuwe stijltangen voor zijn vrouw moest kopen omdat die ze telkens breekt 😆.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
PsyTekz zei:
Het is niet ideaal maar wel beter voor iemand die bv. al 2 nieuwe stijltangen voor zijn vrouw moest kopen omdat die ze telkens breekt 😆.
Klik om te vergroten...
Ja tegenwoordig ga ik gewoon zelf naar de kruitvat om ze te halen en dan het liefst die je op temperatuur in kunt stellen dan even naar de jumbo voor koffie filters en bak papier en binnen 5 min ben je zo high als je maar worden kan denk dat dit de snelste manier is om rookbare olie te maken
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#17
theezakjes werken trouwens ook erg goed in plaats van koffie filters
kan ook met hasj trouwens heb je maar een derde van wat je wiet gebruikt voor nodig

een weetje: mocht je ooit stroom uitval hebben en je denk hmmm wat moet ik nou hehe...
een auto krik en 2 plaatjes staal of wat dikker metaal
voorkant van je auto ermee op krikken
heeft maar 600 kg gewicht nodig om door de druk de hitte te genereren ...en je rosin dr uit te persen ..


mvg ricorieks
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
ricorieks zei:
theezakjes werken trouwens ook erg goed in plaats van koffie filters
kan ook met hasj trouwens heb je maar een derde van wat je wiet gebruikt voor nodig

een weetje: mocht je ooit stroom uitval hebben en je denk hmmm wat moet ik nou hehe...
een auto krik en 2 plaatjes staal of wat dikker metaal
voorkant van je auto ermee op krikken
heeft maar 600 kg gewicht nodig om door de druk de hitte te genereren ...en je rosin dr uit te persen ..


mvg ricorieks
Klik om te vergroten...
En als je denkt lekker tijd besparen spring eens in je bad terwijl je je hart föhnt ☝️
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
En als je denkt lekker tijd besparen spring eens in je bad terwijl je je hart föhnt ☝️
Klik om te vergroten...
Dirkjan zei:
Wat heeft dat er nou mee te maken?

"Wat is het antwoord op de quizvraag? Is het A, B, C of D?"
Dan zeg jij: "pepermuntje".
Klik om te vergroten...
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ricorieks zei:
theezakjes werken trouwens ook erg goed in plaats van koffie filters
kan ook met hasj trouwens heb je maar een derde van wat je wiet gebruikt voor nodig

een weetje: mocht je ooit stroom uitval hebben en je denk hmmm wat moet ik nou hehe...
een auto krik en 2 plaatjes staal of wat dikker metaal
voorkant van je auto ermee op krikken
heeft maar 600 kg gewicht nodig om door de druk de hitte te genereren ...en je rosin dr uit te persen ..


mvg ricorieks
Klik om te vergroten...
Ja ik gebruik ook altijd hasj nu pers ik van deze EEF2633B-535B-4F6E-836F-71D0536D1B37.jpegFFC8FF2E-8D88-41ED-8DEA-002E9108A78D.jpeg
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."